امروز : چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403

نودو هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد

نودو هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد

نود و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات شورای اسلامی برگزار گردید.

جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید آغاز گردید و در ابتدای جلسه مهندس مهدی محمدی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن خیرمقدم آغاز هفته قوه قضائیه را تبریک و تهنیت و فرارسیدن سالروز شهادت دکتر بهشتی بهمراه 72 تن از یاران انقلاب و سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت عرض نمودند و از اعضای شورای اسلامی دعوت نمودند تا در مراسم تشیع پیکر 10 شهید گمنام که روز شنبه هشتم تیرماه در شهر بجنورد تشیع می گردد حضور بهم رسانند.

ایشان با توجه به برگزاری جشن هفته فرهنگی بجنورد از تمامی اعضاء شورای اسلامی بخصوص کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و دیگر عزیزان در مجموعه شهرداری که با تمام توان و امکانات این مراسم را برنامه ریزی و اجرا نمودند تقدیر و تشکر نمودند.

ابراهیم امانی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی، گزارشی کامل از برنامه ریزی و نحوه اجرای این مراسم ارائه نمودند.

ایشان بیان داشتند این مراسم که با استقبال کم نظیری از شهروندان برخوردار بود با شش شب جشن و هفت شب نمایشگاه در محل بش قارداش برگزار گردید که میتوان به حضور 3000 نفر از شهروندان در هر شب در این مراسم اشاره نمود

وی افزود در مراسم اختتامیه نیز با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته نسبت به ساخت و رونمایی از دو چهره خیر نمونه در عرصه های علمی و فرهنگی و اجتماعی شادروان دکتر امان الله شادلو و شادروان حاج سید احمد یاهوئیان اقدام گردید.

در ادامه جلسه نسبت به قرائت نامه های رسیده و مصوبات کمیسیون ها اقدام و پس از بحث و تبادل نظر مصوب و صورتجلسه گردید.

یکی دیگر از دستورات مهم این جلسه نحوه انتخاب شهردار بجنورد بود که در دستور کار شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

مهدی محمدی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در این زمینه بیان داشتند: برای انتخاب شهردار بجنورد سه گزینه مطرح گردیده که باید به جمع بندی و اتفاق نظر برسیم تا راهکار و نحوه انتخاب شهردار آینده شهر بجنورد مشخص گردد.

ایشان افزودند: سه گزینه شامل 1- برگزاری فراخوان 2- معرفی گزینه ها از طرف اعضای شورای اسلامی شهر 3- انتخاب از کارمندان مجموعه شهرداری می باشد.

در ادامه جلسه نسبت به سه گزینه طرح شده موافقین و مخالفین صحبت نموده و پس از بحث و تبادل نظر مقرر گردید تا در هفته آینده و در جلسه رسمی اعضای شورای اسلامی گزینه های مورد نظر را با شناسه و رزومه مختصر معرفی نموده تا نسبت به انتخاب گزینها اقدام صورت پذیرد.

مهدی محمدی در پایان جلسه از اصحاب رسانه درخواست نمودند که نسبت به این موضوع کمک کنند تا آرامش حاصل شود تا در فضای آرامش شورای اسلامی شهر بتواند بهترین گزینه را برای مردم عزیز شهر بجنورد انتخاب نماید.

این جلسه با ذکر صلواتی در ساعت 14 ظهر به پایان رسید.

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت