امروز : شنبه, 08 اردیبهشت 1403

پیام تسلیت شورای اسلامی شهر بجنورد بمناسبت رحلت بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد

پیام تسلیت شورای اسلامی شهر بجنورد بمناسبت رحلت بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است.

(مقام معظم رهبری )

«بی شک عزت و اعتلای امروز ایران سرافراز، ثمره انقلاب شکوهمند اسلامی است. انقلابی که با نام رهبر حکیم و قاطع، حضرت امام خمینی(ره) عجین شده است. بزرگ مردی که با ایمان و اعتقادی راسخ و به پشتوانه مردم مسلمان ایران و با انقلابی شکوهمند، بساط ظلم و جور و استبداد را برچید و فصل نوینی فراروی تاریخ ایران گشود.

انقلابی که قیام خونین 15خرداد، نقطه عطف شکل گیری آن است و کامیابی روزی که جمعی از مردان و زنان ستم کشیده و ایثارگر، جان خویش را در طبق اخلاص نهاده و با خون خود سند آزادگی و استقلال مردمان این مرز و بوم را امضاء کردند.

امام خمینی(ره) شخصیتی است که با یک عمر مجاهدت خستگی ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی(ص) بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد.

بدون شک تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و تعظیم شخصیت والای ایشان، ادای دین به همه کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان انقلاب اسلامی جانفشانی نموده‌اند.

شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن گرامیداشت سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و دعوت از آحاد امت قدرشناس ایران اسلامی برای شرکت در سی امین سالگرد ارتحال امام عظیم الشان خود، بار دیگر با خلف صالحش حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» تجدید بیعت می‌نماید و با صدای رسا، همگان را به تبعیت آگاهانه، عاشقانه و خالصانه از ولایت حیدری این خمینی زمان و نائب بر حق امام زمان (عج) فرا می‌خواند.

شورای اسلامی شهر بجنورد (دوره پنجم)

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت