امروز : یکشنبه, 07 مرداد 1403

نودو دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

نود و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

نود و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور اعضای شورا ساعت۱۱:۰۰ ظهر در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مهندس مهدی محمدی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن خیرمقدم، قبولی طاعات و عبادات یکا یک حضار در جلسه را در شب های پر خیر و برکت قدر که گذشت از خداوند منان خواستار شدند و فرارسیدن سالروز ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد را تسلیت و تهنیت عرض نموده و پیشاپیش عید سعید فطر را نیز تبریک عرض نمودند.

ایشان راهپیمائی بزرگ روز جهانی قدس امسال را باشکوه از سال های قبل توصیف نمودند و از حضور مردم و مسئولین با توجه به این مشکلات و تحریم های اقتصادی قدردانی نمودند.

در ادامه جلسه نسبت به قرائت نامه های رسیده، مصوبات کمیسیون ها و کمیسون توافقات اقدام و پس از بحث و تبادل نظر، رای گیری، مصوب و صورتجلسه گردید.

مباحث این جلسه شامل: نامه شهرداری بجنورد در خصوص معرفی نمایند شورای اسلامی شهر بجنورد در شورای سازمان های عمران و بازآفرینی فضای شهری – سازمان مدیریت پسماند و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی که به ترتیب آقایان سید محسن موسوی – جمشید گریوانی و سرکار خانم سید زهرا هاشمی انتخاب و معرفی گردیدند – ارائه گزارش دومین جلسه کمیته بانوان – گزارش کمیسیون فرهنگی اجتماعی در خصوص برنامه های اجرایی در هفته فرهنگی شهر بجنورد که مقرر است در تاریخ 24 خرداد الی 30 خردادماه در محل پارک بش قارداش برگزار گردد.

 

این جلسه در ساعت ۱۳ ظهر با ذکر صلواتی پایان یافت.

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت