امروز : جمعه, 07 اردیبهشت 1403

پیام ریاست شورای اسلامی شهر بجنورد بمناسبت هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج)

پیام ریاست شورای اسلامی شهر بجنورد
بمناسبت هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج)


بسم الله الرحمن الرحیم

امنیت واقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون شهیدان وفداکاری ایثار گران وتلاش قابل تحسین و درایت وتدبیر هوشمندانه و قابل تقدیر مجموعه گمنام و با اخلاص وتوانمندی است که با مبارزه بی امان با ترفندهای دشمنان اسلام آرامش وامنیت را به مردم همیشه در صحنه هدیه می نمایند.
سربازان گمنام امام زمان (عج) فداکارانه با تلاشی که کمتر انعکاس رسانه‌ای پیدا می‌کند با انواع خطرها روبه‌رو شده و بسیاری از توطئه‌ها را خنثی می‌کنند وهمواره آرامش وامنیت رابرای مردم به ارمغان آورده اند.
همزمان با برگزاری جشن نیمه شعبان سالروز ولادت باسعادت حضرت ولی عصر (عج) ، هفته بزرگداشت مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است. سربازان گمنام امام زمان (عج) که سینه ی ستبرشان مزین به مدال پر افتخار گمنامی یوسف زهرا (س) است. عزیزانی که همه ی هجمه های پیچیده و نقشه های خطرناک دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت سر افراز ایران اسلامی را خنثی نموده و امروز آسایش، امنیت و آرامش جامعه که مبنای رشد و بالندگی و توسعه ی همه جانبه کشور است مرهون همت امنیت آفرین این فرزندان سرافراز میهن اسلامی است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای گرانقدر عرصه امنیت وآرامش وپایداری ، میلاد فرخنده مصلح بشریت را به تمامی مسلمانان، خصوصا مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی و سربازان گمنامش تبریک عرض نموده از خداوند متعال مزید توفیقات سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) را مسئلت می نمایم.

 

مهدی محمدی
رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت