امروز : جمعه, 10 فروردین 1403

بازدید ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر از شهرداری و سازمانه های تابعه

بازدید ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر از شهرداری و سازمانه های تابعه

بازدید ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر بهمراه شهردار از شهرداری مرکزی، شهرداریهای مناطق یک و دو، معاونت ها ( فنی و عمران – خدمات شهری – ترافیک شهری – فرهنگی اجتماعی – شهرسازی و معماری – مدیریت تو سعه و منابع ) و سازمانهای تابعه ( آتش نشانی و خدمات ایمنی – سیما و منظر و فضای سبز شهری – آرامستان ها – پسماند و بازیافت مواد – حمل و نقل و بار و مسافر ) و همچنین مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی و واحد اجرائیات شهرداری بجنورد بمناسبت فرا رسیدن سال نو صبح روز شنبه 17 فروردین ماه انجام شد.

در پایان این بازدید و در جلسه ای که در محل دفتر شهردار با حضور اعضاء شورای اسلامی شهر و مدیران و معاونین شهرداری برگزار گردید رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن تبریک سال نو، حادثه ناگوار سیل اخیر و جان باختن هموطنان را تسلیت عرض نمودند.

مهندس مهدی محمدی ریاست شورای اسلامی شهر از اقدامات و تلاش های شهردار و پرسنل شهرداری در ستاد مدیریت بحران که با تمهیدات و اقدامات لازم در پیشگیری و بروز حادثه سیل در شهر بجنورد جلو گیری نمودند تقدیر و تشکر نمود و تاکید کردند که تا پایان اعلام هشدارهای هواشناسی تمام دستگاه های شهرداری تحت مدیریت ستاد بحران با تمام امکانات نسبت به پیشگیری و جبران خسارات در سطح شهر تلاش نمایند.

محمدی افزود: امروز شاهد وحدت بین شورا و شهرداری هستیم که اعتقاد و راهبرد ما است و فعالیت و تلاش ما فقط در حوزه نظارت بر شهرداری است نه دخالت در امور شهرداری ریس شورای اسلامی به نمایندگی از طرف اعضای شورای اسلامی از مدیریت و زحمات یکساله شهردار در زمینه ها و اقدامات مدیریت شهری و همچنین پرداخت به موقع حقوقات پرسنل و کارگران شهرداری تقدیر و تشکر نمودند.

ایشان همچنین از همدلی و همراهی و زحمات و تلاش های یکساله اعضای شورای اسلامی نیز تقدیر و تشکر نمودند.

در ادامه این جلسه روح الله براتیان شهردار بجنورد نیز گزارشی از عملکرد شهرداری در ستاد مدیریت بحران و همچنین ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری ارائه نمودند.

براتیان ادامه داد: گرانی اقلامی ازجمله قیر درسال 97 مشکلات متعددی را پیش روی مدیریت شهری قرار داد اما هماهنگی و حمایت شورای اسلامی شهر امید بخش بود.

ایشان افزود: درسال 98 با توکل برخداوند متعال درحال کسب آمادگی هستیم تا قراردادهای عمرانی بزرگی را به سرانجام برسانیم ازجمله 250 هزار متر مربع آسفالت معابر که درمرحله نخست سال در دست انجام خواهیم گرفت.

روح ا... براتیان گفت: حرکت ما درسال 98 به سمت زیباسازی شهر خواهد بود و محوریت امور را بر مبنای امور عمرانی و خدماتی قرار داده ایم.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت