امروز : جمعه, 07 اردیبهشت 1403

هشتادو یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

هشتادو یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

هشتاد یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور اعضاء ساعت ۱۲:۳۰ ظهر در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مهدی محمدی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن خیرمقدم فرا رسیدن سالروز شهادت امام هادی النقی (ع) را تسلیت عرض نمودند.

دراین جلسه نسبت به قرائت نامه های رسیده و مصوبات کمیسیون ها اقدام و پس از بحث و تبادل نظر، رای گیری، مصوب و صورتجلسه گردید.

در این جلسه موضوعاتی از قبیل در اختیار قراردادن بازار روز چهارراه امیریه به دست فروشان در پایان سال - تغییرات در اساسنامه مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر که تعداد اعضای آن از 2 به 4 نفر افزایش و همچنین نام آن به مرکز آموزش و پژوهش شورای اسلامی شهر تغییر یافت – تغییر نام کوچه باقرخان 18 به نام شهید «نصرت ا... عظیمی» و کوچه رضوی 8 به نام شهیدان «پارسا» - نام گذاری بولوار تازه تاسیس از ابتدای جاده ارکان از سمت بجنورد – تجلیل از پنج مربی ورزش برتر و فعال بجنورد در مراسم تجلیل از مدال آوران عرصه ورزش – کمک مالی به باشگاه ورزشی آبی پوشان استقلال نوین جهت برگزاری میزبانی مسابقات لیگ مناطق کشور در بجنورد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که در پایان تعدادی مصوب و صورتجلسه گردید.

 

این جلسه با ذکر صلواتی ساعت 15 عصر به پایان رسید.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت