امروز : یکشنبه, 07 مرداد 1403

هشتادمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

هشتادمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

هشتادمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور اعضاء ساعت ۱۲:۳۰ ظهر در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مهدی محمدی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن خیرمقدم فرا رسیدن هفته نیکوکاری و همچنین هفته منابع طبیعی و روز درختکاری را تبریک اعلام نمودند و از همه اعضاء خواستند تا در برنامه های مراسم روز درختکاری حضور داشته باشند.

دراین جلسه نسبت به قرائت نامه های رسیده و مصوبات کمیسیون ها اقدام و پس از بحث و تبادل نظر، رای گیری، مصوب و صورتجلسه گردید.

در ادامه جلسه بهمن جباری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه گذاری ضمن ارائه گزارشی از جلسات برگزار شده این کمیسیون در خصوص لایحه پیشنهادی تعرفه بهاء خدمات شهرداری و سازمان های وابسته اعلام نمودند.

تعرفه بهاء خدمات شهرداری بجنورد و سازمان های وابسته در سال آینده به طور میانگین15 تا 30 درصد افزایش می یابد و تنها در 13 تعرفه بهاء خدمات افزایش بیش از 30 درصد خواهیم داشت.

سپس نسبت به قرائت تعرفه ها بهاء خدمات اقدام و پس از بحث و تبادل نظر صورتجلسه و مصوب گردید.

شایان ذکر میباشد چند تعرفه بهاء که پرکاربردی نیز بود و درصد افزایش آن بالای 30 درصد بود مورد اعتراض اعضاء قرار گرفت که نسبت به کاهش آن پس از بحث و تبادل نظر، اقدام و صورتجلسه و تصویب گردید.

ین جلسه با ذکر صلواتی ساعت 15 عصر به پایان رسید.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت