امروز : چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403

شصت و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد

شصت و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.
شصت وپنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور مدیرکل مرکز صدا و سیمای  استان برگزار شد.

شصت و پنجمین  جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد  اعضای شورای شهر بجنورد میزبان مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی و معاونان وی بودند . این جلسه ساعت ۱۲ ظهر یکشنبه 27 آبان ماه در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار گردید
در ابتدای جلسه مهدی محمدی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن خیرمقدم ، فرارسیدن آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج)  و سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) هفته وحدت را تبریک و تهنیت عرض نمودند.
در این جلسه نسبت به قرائت نامه های رسیده و مصوبات کمیسیون ها اقدام و پس از بحث و تبادل نظر ، رای گیری و صورتجلسه گردید.
در ادامه  و با حضور مدیر کل مرکز صدا و سیمای خراسان شمالی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت : صدا و سیما رسانه ای چند وجهی و یک نهاد خبررسان است و24 ساعته شدن شبکه استانی یک اتفاق بزرگ بود که با این کار امیدهای زیادی زنده شد.
گریوانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: رسانه ملی متعلق به حزب و گروه خاصی نیست و به همه مردم تعلق دارد.
خانم هاشمی عضو دیگر هم بر در نظر گرفتن برنامه هایی برای معرفی مکان های گردشگری، آگاهی سازی و فرهنگ سازی مسائل مختلف شهری مانند جداسازی زباله تاکید کرد.
امانی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر هم بیان کرد: ظرفیت هایی را که در استان ما وجود دارد امیدواریم بتوانیم به کشور و حتی شبکه های جهانی ارائه کنیم تا با شناخت بیشتر بتوانیم در جهت رشد و توسعه شهر گام برداریم.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه هم اظهارکرد: در حوزه تئاتر و سینما اتفاق خاصی نیفتاده یا کم بوده است که امیدواریم شاهد تولید فیلم و سریال در بجنورد و معرفی شهر در کشور باشیم. جباری با بیان این که صرفاً نقد و چالش مدیران خوب نیست، افزود: فعالیت های خوب مدیران یا دستگاه ها بهتر است منعکس شود
وکیلی رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر بجنورد هم با تقدیر از عملکرد به موقع صدا و سیما در انعکاس برنامه های ورزشی گفت: بهتر است میزگردهایی برای بررسی مشکلات ورزشی در صدا و سیما برگزار شود تا شاهد پیشبرد اهداف ورزشی باشیم و بازی های بومی و محلی بیشتر انعکاس یابد.  
موسوی رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر هم اظهارکرد: بهتر است به بافت فرسوده و سکونتگاه های غیر رسمی پرداخته شود.
باغچقی عضو شورای شهر بجنورد نیز در این جلسه گفت: گاهی در استان ما با وجود این که نگاه بسیاری از برنامه ها به بحث قومیت هاست اما آن بحث وحدت و برادری که باید حاصل این فرهنگ ها باشد خیلی مشهود نیست که بهتر است در برنامه ها مد نظر قرار گیرد.
دلیریان عضو هیئت رئیسه شورای شهر هم بیان کرد: استفاده صدا و سیما از نیروهای جوان نقطه قوت این نهاد است.
قربانی جم  مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی گفت: باید دوربین و میکروفون ما به خارج از بجنورد هم برود و مسائل مهم استان را منعکس کند. وی با بیان این که در ابتدای شروع کار در استان شبکه استانی را 24 ساعته کردیم، افزود: عقیده دارم زمانی استان می تواند موتور محرک باشد که اول  خودمان را بالا ببریم  و  بتوانیم از مدیران استان مطالبه داشته باشیم. وی افزود: صدا و سیما هم نقاط قوت و هم نقاط ضعف را از باب دلسوزی منعکس می کند و باید نگاه ها را وسیع کنیم. وی خاطرنشان کرد: حرکت شبکه استانی خراسان شمالی هوشمندانه است و برای خود برنامه و استراتژی دارد. وی بر همکاری دو جانبه با شورای اسلامی شهر بجنورد و شهرداری برای پرداختن به مشکلات شهر و همچنین اجرای بهتر بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما که قرار است در بجنورد برگزار شود تاکید کرد.
این جلسه ساعت 16:30 عصر با ذکر صلواتی به پایان رسید.

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت