امروز : چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403

مطالبات 500 میلیارد ریالی شهرداری بجنورد از دستگاه های نظامی

رئیس شورای اسلامی بجنورد:

مطالبات 500 میلیارد ریالی شهرداری بجنورد از دستگاه های نظامی

رئیس شورای اسلامی بجنورد اعلام کرد: دیگر قدرتمان به دستگاه‌های نظامی مستقر در این شهر برای وصول عوارض‌های ساخت و ساز و سایر عوارض نمی‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد سید محمد لنگری عصر امروز در دیدار شوراهای اسلامی با رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: با وجود مطالبات شهرداری بجنورد از این مراکز لیکن آنان از پرداخت حق وحقوقات شهر اجتناب می‌ورزند.

وی با اشاره به اینکه 95 در صد عوارض شهر توسط مردم پرداخت می‌شود گفت: با وجود این دستگاه‌های یاد شده خدمات بهتر و بیشتری را از شهرداری طلب می‌کنند.

سخنگوی شورای اسلامی بجنورد میزان مطالبات شهرداری از دستگاه‌ها را مجموعاً 500 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود:صرفاً 270 میلیارد ریال از این مطالبات مربوط به احکام کمیسیون ماده 100 شهرداری است.

وی استقرار دستگاه‌ها خراسان شمالی در واحدهای مسکونی را سبب وارد شدن بار ترافیک بر شهر خواند و گفت: این در حالی است که کم‌ترین مشارکت را دستگاه‌های خراسان شمالی در پرداخت بدهی‌های خود به شهرداری دارند.

رئیس شورای اسلامی بجنورد با اشاره به خود گردان بودن شهرداری‌ها و وارد شدن هزینه‌های مختلف به شهرداری برای پرداخت حقوق و اجرای طرح‌های عمرانی، بر پرداخت سریع‌تر این مطالبات تاکید کرد.   انتهای پیام/ی30

خبرگزاری فارس، 91/6/18

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت