امروز : چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403

خروج پادگان از بجنورد نقش بسزایی در توسعه شهر دارد

سخنگوی شورای اسلامی بجنورد خروج پادگان از این شهر را نقطه عطفی در برنامه‌های شورای اسلامی شهر برشمرد و گفت:‌ بی‌تردید انتقال پادگان نقش بسزایی در توسعه بجنورد دارد.

سیدمحمد لنگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه خروج پادگان از این شهر از دور نخست شورای شهر پیگیری می‌شد، اظهار کرد: خوشبختانه این پیگیری‌ها پس از سال‌ها نتیجه داد و خروج پادگان‌ها در سفر رهبر انقلاب اسلامی با حمایت‌های استاندار خراسان‌شمالی قطعی شد.

وی خروج پادگان‌های نظامی از شهر‌ها را یک مصوبه قانونی عنوان کرد و افزود: خروج پادگان‌ها و بازگشایی معابر بجنورد از نیازها و خواسته‌های اساسی مردم این شهر بوده است.

رئیس شورای اسلامی بجنورد همچنین تسریع در تکمیل 62 متری کنارگذر شمالی و جنوبی این شهر، واگذاری برخی اراضی حوزه استحفاظی شهر برای ایجاد پارک‌های ملی به منظور توسعه فضای شهر، خروج ادارات دولتی از بافت مسکونی شهر و انتقال آن به سایت اداری را مورد تاکید قرار داد.

وی اظهار کرد:‌ شورای اسلامی این شهر همچنین خواهان تسریع در انتقال سند اداره راه به شهرداری برای اجرای پروژه سرمایه‌گذاری هماگ، اخذ مطالبات قانونی شهرداری از دستگاه‌ها و حمایت دولت از پروژه تقاطع غیر همسطح چهارراه شهدا است.

به گزارش فارس، بجنورد با دارا بودن دو منطقه شهری و همچنین شهرداری مهر 200 هزار نفر جمعیت دارد.    انتهای پیام/ل30/ض1002

 

خبرگزاری فارس، 91/8/6

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت