امروز : جمعه, 07 اردیبهشت 1403

نخستین جشنواره ماندگاران اصناف بجنورد برگزار می‌شود

تیمور محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به شرایط شرکت در این جشنواره اظهار کرد: تدین به دین مبین اسلام و پیروی از اصل مترقی ولایت فقیه، اخلاق‌گرایی، ورود به کارهای خیر و عام‌المنفعه و دستگیری از نیازمندان، صداقت، امانت‌داری و عمل به سنت اسلامی وقف از جمله این شرایط است.

وی همچنین انصاف، نوع دوستی، مشتری‌مداری و مشکل‌گشایی در بین کسبه و بازاریان، پایبندی به ضوابط و مقررات صنفی و حفظ سنت‌ها و فضیلت‌های کسب و کار، مشارکت در امر مدیریت شهری را از دیگر شرایط شرکت در این جشنواره اعلام کرد.

محمدی تصریح کرد: همچنین پیشگام در ترویج اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر، حضور موثر در عرصه‌های مختلف دینی، ‌اقتصادی، ‌فرهنگی، سیاسی و علمی از دیگر شرایط شرکت در جشنواره ماندگاران اصناف و بازار بجنورد است.

وی با بیان اینکه اصناف و بازاریان برای دریافت فرم ثبت‌نام می‌توانند به آدرس شورای شهر مراجعه و در این زمینه نام‌نویسی کنند، گفت:‌ آخرین مهلت تحویل مدارک 18 شهریور امسال است.

دبیر اجرایی جشنواره ماندگاران اصناف و بازار بجنورد با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره در 14 آبان امسال برگزار خواهد شد، مهمان ویژه این مراسم را سردار طلایی یا مهدی چمران و یا شهردار مشهد اعلام کرد.

وی تصریح کرد:‌ بر اساس برنامه قرار است تا در این جشنواره 10 نفر از افراد شاخص با اهدای تندیس و هدایا مورد تقدیر قرار گیرند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

استانها - خراسان شمالی   شماره : 13910513000484        91/05/13 - 16:04

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت