امروز : جمعه, 07 اردیبهشت 1403

تقدیر اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد از حضور پر شور مردم در مراسم استقبال از رهبر معظم انقلاب

مردم فهیم، ولایتمدار و غیرتمند خراسان شمالی، به ویژه شهرستان بجنورد

اکنون که با حضور افتخار آفرین، پرشور، انقلابی و دشمن شکن از پیشوای خویش، رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (دامت برکاته) استقبال نموده و  برگ زرین دیگری به کارنامه پر افتخار این خطه از سرزمین ایران اسلامی، خراسان شمالی، باب الرضا(ع)، افزوده و در گذرگاهی تاریخی و سرنوشت ساز، با اتکال به خداوند متعال و با حضور پر صلابت و گسترده در استقبالی بی نظیر از ولی امر مسلمین، سرخوردگی و یاس مضاعف دشمنان این آب و خاک را رقم زدید و صحنه هایی به یاد ماندنی از شور و نشاط مردم در شوق دیدار یار، در کتیبه دل ها  و اذهان حک نمودید.

حضوری که آگاهانه و چشمگیر، جلوه بارز و واقعی مردم سالاری دینی را در آینه درخشانی از جلوه های زیبای پیوند مردم و رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه ایمان و تجسم عینی مفهوم ولایت فقیه به نمایش گذاشت.

به میمنت این حضور با شکوه، از فرد فرد شما مردم خونگرم، ولایتمدار و حماسه آفرین شهرستان بجنورد و هم استانی های گرامی، قدردانی و تشکر نموده و سجده شکر و سپاس می گذاریم.

به فضل الهی بعد از هشت روز سفر تاریخی و ماندگار رهبر فرزانه انقلاب به گنجینه فرهنگ ها، در پرتو استمرار وحدت، آگاهی، وفاداری و هوشیاری آحاد مردم به ویژه جوانان مومن و پر نشاط استان، افق کاملا امیدوار کننده برای آینده این منطقه ترسیم گردیده است.

قطعا، همت و توجه مسئولان ملی و پیگیری و تلاش جدی مسئولان استانی می تواند تحقق همه مصوبات و تصمیماتی را که هیأت محترم دولت در حضور رهبر فرزانه اتخاذ نموده اند، فراهم آورده و روند حل مشکلات  و کمک به توسعه استان خراسان شمالی را تسریع نماید.

امید است راهبردها و راهکارهای مهم و اساسی را که رهبر فرزانه انقلاب در این سفر پر خیر و برکت خود در مسائل اساسی کشور و استان بیان فرمودند، مورد توجه آحاد مسئولان در قوای سه گانه و دستگاه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و همه علاقمندان به نظام مقدس قرار گیرد و در کمترین زمان ممکن تحولات مورد نظر مقام معظم رهبری که متناسب با شأن مردم فهیم خراسان شمالی است، محقق گردد.

منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر بجنورد

 

سید محمد لنگری

حسین پیلتن.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد

سیداسماعیل سیدی

رضا فیروزه

جمشید گریوانی

اعظم السادات افشین فر

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت