امروز : چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403

توافقات انتقال پادگان از بجنورد امسال عملیاتی می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد:

توافقات انتقال پادگان از بجنورد امسال عملیاتی می‌شود

رئیس شورای اسلامی بجنورد با اشاره به اینکه بعد از 34 سال از انقلاب، انتقال پادگان از بجنورد عملیاتی شد، گفت: خوشبختانه این موضوع اخیراً قطعی شده که بسیاری از گره‌های کور شهر با این اقدام باز خواهد شد.

سید محمد لنگری بعد از ظهر امروز در حاشیه نشست با اعضای شورای اسلامی این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این موضوع طی 13 سال گذشته از سوی شورای اسلامی این شهر به جد پیگیری می‌شد که به یمن حضور رهبر معظم انقلاب خوشبختانه روز گذشته توافقات مربوط به انتقال این پادگان نهایی شد.

وی با بیان اینکه در این نشست وزیر دفاع، اعضای شورای شهر و سایر مسئولان شرکت داشتند، گفت: طی این نشست توافق شد تا با انتقال پادگان و بازگشایی معابر، مشکل دیرینه بجنورد برطرف شود.

لنگری تصریح کرد: بر همین اساس مقرر شد تا ضمن فروش بخشی از پادگان به تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، بخش‌هایی هم برای خدمات معابر به شهرداری واگذار شود.

وی افزود: در آینده خیلی نزدیک شاهد بازگشایی معابر پادگان خواهیم بود که این نقش بسزایی در روان شدن و شکوفایی این شهر دارد.

به گفته رئیس شورای اسلامی بجنورد، فضاهای خدماتی در فضای پادگان کنونی اعم از؛ فضای سبز، معابر، ورزشی و ... بر اساس طرح تفصیلی شهر پیش‌بینی شده است.

به گزارش فارس، استاندار خراسان شمالی نیز هفته گذشته در نشست با خبرنگاران از اختصاص 220 هکتار به ارتش مستقر در خراسان شمالی خبر داده بود.

بجنورد با دارا بودن دو منطقه شهرداری و همچنین شهرداری مهر، 200 هزار نفر جمعیت دارد. انتهای پیام/ش20

 

 

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت