امروز : پنج شنبه, 06 اردیبهشت 1403

انتقاد رئیس شورای بجنورد به خاطر تحقق نیافتن تعهدات استانداری

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد از تحقق نیافتن تعهدات پایانه مسافربری این شهر با گذشت سال‌ها از سوی استانداری انتقاد کرد.

سید محمد لنگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: شورای اسلامی این شهر در چهار سال قبل توافقنامه‌ای با استانداری برای واگذاری محل پایانه مسافربری این شهر برای احداث ساختمان استانداری را گذراند.

وی گفت: پیرو این توافقنامه مقرر شد تا ساختمان‌های شمار دو و سه استانداری پس از تکمیل ساختمان جدید در ازای واگذاری زمین پایانه‌ها به شهرداری واگذار شود.

لنگری با بیان اینکه استانداری همچنین ساخت پایانه مسافربری جدید را هم تقبل کرده است افزود: اکنون با گذشت چندین سال از توافقنامه استانداری به تعهدات خود عمل نکرده و صرفا  ساختمان استانداری در آستانه تکمیل قرار دارد.

وی گفت: مقرر بود تا احداث ساختمان ترمینال جدید هم همزمان آغاز شود اگرچه شورای اسلامی این شهر به خاطر قرار داشتن این پروژه در 15 کیلومتری شهر، طی  سنوات گذشته هم انتقاد داشته است لیکن این پروژه هم در حد چند تیر آهن خلاصه شده است و پیشرفت چندانی ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با تاکید بر اینکه در صورت عدم تحقق این تعهدات که به امضا طرفین نیز رسیده به ناچار از مجاری قانونی پیگیری حقوق مردم خواهیم شد، بر انجام  تمامی تعهدات از سوی استانداری تاکید کرد.

بجنورد با دارا بودن دو منطقه شهری وهمچنین شهرداری نهر 214 هزار نفر جمعیت دارد.

خراسان شمالی در 19 مرداد 83 تاسیس شده است. 

انتهای پیام/63002/ح20/گ1003 

خبرگزاری فارس، 91/10/25

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت