امروز : چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403

كمترین تعامل دادگستری با شورای اسلامی شهر

 

 

عضو شورای اسلامی بجنورد گفت: وجه‌الضمان یک میلیارد و 100 میلیون ریالی از سوی دادگستری، از شهرداری بجنورد به خاطر مرگ مادر و دختر در حادثه سقوط به کانال آب شهر اخذ شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسین پیلتن ظهر امروز در نشست شورای اسلامی شهر با انتقاد از نحوه تعامل دادگستری با شورای شهر اظهار کرد: با وجود اعمال تخفیف‌های ساخت و ساز و ... لیکن دادگستری در موارد مختلف با شهرداری و شورای شهر تعامل ندارد.

وی افزود: این در حالی است که همواره شورای شهر تعامل با دادگستری را در دستور کار خود قرار داده است.

پیلتن اظهار کرد: زمین دادسرای بجنورد در شهرک ناوک نیز در سال گذشته به صورت رایگان در اختیار دادگستری قرار گرفته است، لیکن کم‌ترین تعامل دادگستری را با شورای شهر شاهد هستیم.

وی با رد درخواست معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌شمالی، به عنوان مخالف با پرداخت اجاره بهای ساختمانی برای مرکز بنیان خانواده گفت: شهرداری با مشکلات عدیده مالی مواجه بوده و توان پرداخت این‌گونه هزینه‌ها را ندارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی بجنورد هم در این نشست با تاکید بر اینکه شهرداری به عنوان یک نهاد فرهنگی و خدماتی برای کمک به بخش‌های مختلف از سوی مراکز فرهنگی مورد انتظار است، گفت: بر همین اساس این مراکز برای پیشبرد طرح‌های فرهنگی و خدماتی از شهرداری و شورای شهر انتظار مساعدت دارند.

ابراهیم امانی با اشاره به تشکیل مرکز حفظ بنیان خانواده توسط دادگستری در سطح استان‌های کشور اظهار کرد: این مرکز پیرو تاکیدات مسئولان نظام تشکیل شده و نقش به سزایی در تحکیم بنیان خانواده‌ها دارد.

به گزارش فارس در این نشست توافقات انجام شده در مورد واحدهای ملکی و تجاری شهر توسط کمیسیون توافقات، قرائت و به سمع اعضای شورای شهر رسیده و بعضاً نیز به رای گذاشته شد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت