امروز : چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403

عدم تعامل برخی دستگاه‌های خراسان شمالی با شهرداری بجنورد‌

عضو کمیسیون بودجه شورای اسلامی بجنورد انتقاد کرد

عدم تعامل برخی دستگاه‌های خراسان شمالی با شهرداری بجنورد‌

 

عضو کمیسیون بودجه شورای اسلامی بجنورد از عدم تعامل برخی از دستگاه‌های خراسان شمالی با شهرداری انتقاد کرد و گفت: این در حالی است که همین دستگاه‌ها در موقع نیاز از شهرداری تقاضای کمک می‌کنند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسین پیلتن بعد از ظهر امروز در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر اظهار کرد: این عده از دستگاه‌ها در موقع لزوم زمین و مصالح ساختمانی، تخفیف عوارضات طلب کرده لیکن در امورات شهرداری کم‌ترین همکاری را دارند.

وی با تاکید بر اینکه شورای اسلامی این شهر باید این رویکرد را در مواجهه با این دستگاه‌ها تغییر دهد، گفت: شورای اسلامی این شهر نمایندگان مردم بوده و توسعه شهر در ابعاد مختلف نیازمند مشارکت تمام دستگاه‌ها است.

پیلتن در بخش دیگری با اشاره به وضعیت شهرداری بجنورد اظهار کرد: اکنون شهرداری به جای طلب پیمانکاران شهرداری، زمین به آنان داده می‌شود.

به گفته وی، حق و حقوقات برخی از کارکنان سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری و همچنین حق لباس چندین ماه است که پرداخت نشده است، از این رو دستگاه‌ها باید به تناسب شرایط شهرداری از شورای شهر انتظار داشته باشند.

عضو دیگر شورای اسلامی بجنورد نیز با اشاره به وضعیت شهرداری اظهار کرد: اکنون برخی از سازمان‌های شهرداری رو به ورشکستگی هستند.

اعظم‌السادات افشین‌فر تصریح کرد: باید دستگاه‌ها بدهی معوقه خود به شهرداری را برای خدمات رسانی هر چه بیشتر به شهروندان و شهر بپردازند.

وی همچنین بر افزایش کمک‌های دولت به بجنورد به عنوان مرکز استان خراسان شمالی و پیشانی این استان تاکید کرد.

بجنورد با دارا بودن دو منطقه شهری و همچنین شهرداری مهر، 200 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/‌ش30

خبرگزاری فارس، 91/7/4

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت