امروز : پنج شنبه, 06 اردیبهشت 1403

پیوست فرهنگی در پروژه‌های شهرداری لحاظ شود

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی بجنورد:

پیوست فرهنگی در پروژه‌های شهرداری لحاظ شود

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی بجنورد بر ضرورت توجه مدیران شهرداری به پیوست فرهنگی در پروژه‌ها تاکید کرد.

ابراهیم امانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد توجه به پیوست فرهنگی در پروژه‌ها را سبب کاهش هزینه‌ها و همچنین رویکرد فرهنگ محوری در اجرای پروژه‌ها از سوی شهرداری‌ها خواند.

وی افزود: پیوست فرهنگی در پروژه‌های شهری سبب شده تا از ضرر و زیان‌های مادی و معنوی جلوگیری شود.

امانی با اشاره به اینکه در اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح چهارراه شهدای بجنورد شایسته بود تا اهالی این منطقه در جریان ضرورت اجرای این پروژه قرار می‌گرفتند، تصریح کرد: به طور حتم با اجرای این برنامه مشارکت هر چه بیشتر مردم را برای اجرای این پروژه شاهد بودیم.

به گزارش فارس، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی بجنورد همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره اصناف برتر در ماه گذشته توسط این کمیسیون اظهار کرد: در این مراسم از 10 کسبه برتر که از سوی هیئت داوران انتخاب شده بودند، تجلیل به عمل آمد.

وی تصریح کرد: این جشنواره با هدف تجلیل از اصناف به عنوان حبیبان خداوند و افرادی که در عرصه‌های مختلف اثر‌گذار هستند، برگزار شد.

این مسئول اخلاق‌گرایی، ورود به کارهای خیر و عام‌المنفعه، دستگیری از نیازمندان، صداقت، امانت‌داری و عمل به سنت اسلامی وقف، پایبندی به ضوابط و مقررات صنفی و حفظ سنت‌ها و فضیلت‌های کسب و کار را از مؤلفه‌های اصناف برتر در ارزیابی‌های کسبه نمونه عنوان کرد.

امانی تصریح کرد: اعتقاد به اسلام ناب محمدی و پیروی از اصل مترقی ولایت فقیه، پیشگامی در ترویج فرایض اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر، پایبندی به اهداف انقلاب، ایثارگری و حضور و پشتیبانی از رزمندگان دفاع مقدس و وقایع سرنوشت‌ساز تاریخی کشور از دیگر ملاک‌های انتخاب اصناف برتر بود.

وی یادآورشد: البته برگزاری این جشنواره در سنوات آینده نیز از طریق  شورای اسلامی شهر بجنورد پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/63002/ز/گ1003

 

خبرگزاری فارس، 91/9/13

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت