امروز : پنج شنبه, 06 اردیبهشت 1403

توجیه شهروندان برای اجرای پروژه‌های بزرگ شهری در بجنورد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای بجنورد خواستار شد

توجیه شهروندان برای اجرای پروژه‌های بزرگ شهری در بجنورد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی بجنورد خواستار توجیه شهروندان در قالب نشست‌ها برای اجرای پروژه‌های بزرگ شهری شد.

ابراهیم امانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با انتقاد از اینکه هیچ‌گونه نشست توجیهی از سوی شهرداری و پیمانکار بزرگ‌ترین پروژه شهری بجنورد، تقاطع غیر همسطح چهارراه شهدا انجام نشده است، اظهار کرد: به خاطر عدم توجیه کسبه و ساکنان این محل، اکنون مشکلاتی گریبان گیر این پروژه شده است.

وی افزود: شایسته بود تا قبل از اجرای این پروژه یکسری اطلاعات و ضرورت اجرای این پروژه به مردم ارائه می‌شد.

امانی با بیان اینکه عامل انسانی در پروژه‌ها باید دیده شود، تصریح کرد: در صورتی که مردم در مورد ضرورت اجرای این پروژه‌ها توجیه شوند، مشکلات کمتری بروز خواهد کرد.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون کسبه چهارراه شهدای بجنورد به خاطر اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح دچار ضرر و زیان شده و لازم است تا خسارت مردم توسط شهرداری پیش‌بینی شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی بجنورد با اشاره به اینکه اخیراً از نزدیک پروژه را بازدید و پای صحبت‌های برخی از کسبه واقع در محدوده این پروژه نشستیم گفت: شورای اسلامی بجنورد به نمایندگی از مردم باید مدافع حق و حقوقآن‌ها در ابعاد مختلف باشد.

وی همچنین یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی بجنورد را برگزاری جشنواره ماندگاران اصناف برشمرد.

امانی تصریح کرد: کار ثبت‌نام از متقاضیان به پایان رسیده و اکنون کار داوری توسط هیئتی مرکب از 20 نفر در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد:‌ مراسم اختتامیه این جشنواره و معرفی افراد برتر ماه جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی بجنورد هدف از برگزاری این جشنواره را تجلیل از کسبه خوش‌نام و تقویت رزق و روزی حلال و معرفی کسبه نمونه عنوان کرد.

وی همچنین برگزاری سومین دوره جشنواره شهروند برتر در سال آینده را از برنامه‌های محوری کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بجنورد اعلام کرد.

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت