امروز : شنبه, 08 اردیبهشت 1403

راه‌اندازی واحد مشاوره در شهرداری‌های بجنورد‌/ سطح رضایتمندی شهروندان افزایش می یابد

 

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی بجنورد:

راه‌اندازی واحد مشاوره در شهرداری‌های بجنورد‌/ سطح رضایتمندی شهروندان افزایش می یابد

 

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی بجنورد راه‌اندازی واحد مشاوره‌های تخصصی در شهرداری‌های مرکزی و مناطق این شهر را ضروری خواند.

رضا فیروزه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: بی‌شک این اقدام موجب ارتقای سطح آگاهی از قوانین ساخت و ساز و کاهش مراجعات مردم خواهد شد.

فیروزه تصریح کرد: کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی بجنورد از این برنامه حمایت لازم را ‌خواهد داشت.

وی از کمیسیون فنی عمرانی از مهم‌ترین کمیسیون‌های شورای شهر یاد کرد و گفت: خوشبختانه این توفیق را داشته تا از ابتدای دوره سوم شورای شهر عضو کمیسیون فنی و عمرانی شورا بوده و از مرداد امسال مسئولیت این کمیسیون را عهده‌دار شده‌ام.

عضو شورای اسلامی بجنورد همچنین از نبود ساختار تشکیلاتی مناسب با اجرای مصوبات شورا چه در شورا و چه در شهرداری انتقاد کرد و گفت: برخی از مصوبات مهم و اثربخشی که حاصل نشست‌های چندین جلسه تخصصی و کارشناسی با حضور بخش‌های خصوصی در کمیسیون بوده به راحتی به فراموشی سپرده می‌شود.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی بجنورد با اشاره به اینکه شهرداری از چندی قبل با نیاز سنجی‌های انجام شده نیروهای تحصیل کرده را در رشته‌های مرتبط جذب کند، یادآور شد: آیا وقت آن نرسیده که با آموزش‌های لازم و فراگیر در حوزه‌های مختلف و تشکیل کمیته‌های تخصصی به طور جدی به مدیریت زمان در کارسرای بزرگ شهرداری پرداخت.

فیروزه از این موضوع به عنوان یکی از مسائل مغفول مانده در این تشکیلات یاد کرد و افزود: متأسفانه برخی از پرونده‌ها طولانی شده و آسیب‌هایی را متوجه شهر و شهروندان کرده است.

وی اظهار داشت: طولانی شدن صدور پرونده‌های ساخت و ساز جای بسی گلایه داشته از این رو شهرداری در این زمینه باید بیشتر تلاش کند.

عضو شورای اسلامی بجنورد گفت: لازم است تا شهرداری از نیروهایی که تسلط بیشتری بر امور داشته استفاده تا سطح رضایتمندی شهروندان بالاتر رفته و از حجم اعتراضات در این زمینه کاسته شود.   انتهای پیام/63002/ش30

 

خبرگزاری فارس، 91/12/27 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت