امروز : جمعه, 07 اردیبهشت 1403

80 درصد بودجه شهرداری بجنورد با اولویت‌های شورایاران بسته شود

 عضو شورای اسلامی بجنورد: 80 درصد بودجه شهرداری بجنورد با اولویت‌های شورایاران بسته شود

عضو شورای اسلامی بجنورد تاکید کرد: باید 80 درصد بودجه شهرداری بجنورد در سال 92 با اولویت‌های شورایاران بسته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابراهیم امانی بعد از ظهر امروز در نشست با شماری از شورایاران محله بهداشت اظهار کرد: دیده شدن اولویت‌های درخواستی شورایاران در بودجه سال آینده سبب تقویت این نهادهای مردمی می‌شود.

وی تصریح کرد: همه به ویژه شهرداران مناطق لازم است در این زمینه تلاش کرده تا خواسته‌های نمایندگان مردم در محلات مغفول نماند.

امانی با اشاره به اینکه شورایاران پیگیر خواسته‌های به حق مردم در محلات این شهر هستند، افزود: این نمایندگان از اقشار مختلف مردم بوده و مطالبات به حقی را برای توسعه شهر دارند.

وی با تاکید بر اینکه به شوراهای محلات اعتقاد راسخ داریم، گفت: البته انتظارات برآورده نشده آن‌ها زیاد است و در برخی از مناطق نیز اقداماتی انجام شده است.

عضو شورای اسلامی بجنورد با اشاره به اینکه پیگیری رفع مسائل و مشکلات مردم از سوی شورایاران ارزش بزرگی است، اظهار کرد: شوراها نمادهای اسلامی بوده که در آموزه‌های دینی نیز بدان تاکید شده است، از این رو باید از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف شهری استفاده کرد.

وی با بیان اینکه بجنورد از جمله شهرهای پیشتاز در اجرای قانون شورایاری بوده است، تصریح کرد: هم اکنون در تمام محلات این شهر شورایاران تشکیل شده است.

امانی با اشاره به اینکه شورای اسلامی این شهر برای حمایت از این تشکل‌ها مصمم است، اظهار کرد: به همین منظور امسال در نخستین سال فعالیت شورایاران اعتباراتی را به منظور ایجاد دفاتر و تجهیز اختصاص داده است و قرار است تا در سال آینده بودجه مناسب‌تری به همین منظور پیش بینی شود.

به گزارش فارس، این نشست در مسجد صفایی محله بهداشت ( فردوسی) بجنورد برگزار شد.

انتهای پیام/63002/ش30/گ1003

خبرگزاری فارس، 91/10/21

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت