امروز : پنج شنبه, 06 اردیبهشت 1403

استانداری به تعهدات خود در قبال تحویل ترمینال بجنورد عمل كند‌

رئیس شورای اسلامی بجنورد: استانداری به تعهدات خود در قبال تحویل ترمینال بجنورد عمل کند‌ 

رئیس شورای اسلامی بجنورد بر انجام تعهدات از سوی استانداری در قبال تحویل پایانه مسافربری این شهر از سوی شورای اسلامی تاکید کرد.

سیدمحمد لنگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: طبق این توافقات مقرر بوده تا هم‌زمان با آغاز ساخت پروژه ساختمان استانداری در محل پایانه مسافربری این شهر، ساختمان جدید پایانه مسافربری نیز آغاز و هم‌زمان کار اجرای این پروژه‌ها ادامه یابد.

وی با بیان اینکه پروژه پایانه مسافربری جدید بجنورد که این شورا در گذشته نیز نسبت به محل‌ آن اعتراض داشته، پیشرفت فیزیکی اندکی داشته است، گفت: این در حالی است که ساختمان در دست ساخت استانداری اکنون در آستانه تکمیل و بهره برداری قرار دارد.

لنگری همچنین تحویل برخی از ساختمان‌های مربوط به استانداری را از جمله مفاد این توافقنامه یاد کرد و افزود: این در حالی است که برخی از مسئولان نسبت به آن اظهار بی اطلاعی می‌کنند.

وی اظهار کرد: به همین منظور اخیراً نامه‌ای از سوی شورای شهر به استانداری ارسال و خواستار عمل به تعهدات فی‌مابین شده‌ایم.

سخنگوی شورای اسلامی بجنورد با اشاره به اینکه اکنون چهار سال از این توافقنامه سپری می‌شود، انجام تمام‌ مفاد آن را ضروری دانست.

به گزارش فارس، پایانه جدید مسافربری بجنورد در کیلومتر 10 کنارگذر شمالی بجنورد در حال احداث است که به گفته مسئولان امر 26 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تاکنون حدود 10 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

این پروژه در زمان ساخت خود نیز با مخالفان زیادی مواجه بوده که سرانجام نیز  مسئولان وقت استانداری با منطق افق دید 25 ساله ضمن اختصاص اعتبارات برای مقدمات اجرای ترمینال بجنورد، به دفتر فنی استانداری و اداره کل حمل و نقل استان برای ساخت این پروژه مأموریت داد.

انتهای پیام/63001/‌ش

خبرگزاری فارس، 91/10/3

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت