امروز : پنج شنبه, 06 اردیبهشت 1403

واگذاری پروژه احداث پارك بانوان به بخش خصوصی

 

اعظم السادات افشین فر پیش از این در مورد احداث این پارک گفت: ساخت نخستین پارک بانوان خراسان شمالی در بجنورد در فضایی به وسعت 20 هکتار در منطقه دوبرار در سال 87 تصویب شد.

وی افزود: هم اکنون فضای مربوط به این پارک از سوی شهرداری فنس کشی شده و مراحل آماده سازی اراضی آن در حال انجام است. 

افشین فر با بیان اینکه بر اساس طراحی‌های انجام شده در این پارک سایت پیاده روی، سالن‌های ورزشی، فضای سبز، امکانات تفریحی و ... در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار 25 میلیارد ریالی این طرح، پارک بانوان بجنورد طی چهار سال آینده راه اندازی می‌شود.

وی با اعلام اینکه بالاخره پس از چندین سال پیمانکار پارک از طریق مناقصه مشخص شده است اظهارامیدواری کرد: با واگذاری این پروژه به بخش خصوصی احداث بخش‌های مختلف در این پارک به سرعت انجام شود.

این عضو شورای اسلامی شهر بجنورد بیان کرد: عملیات روشنایی و برق رسانی این پارک از اقدامات و نیازهای اولیه آن بوده که با شرکت برق برای اجرای تاسیسات مذکور رایزنی‌هایی انجام شده است.

وی با بیان اینکه اجرای عملیات برق رسانی به دلیل وجود دره درمناطقی از پارک با مشکلاتی روبرو شده است، تصریح کرد: اداره برق اعلام کرده قسمت‌هایی از منطقه پارک باید توسط شهرداری پر شود تا تیر برق نصب شود اما در این زمینه تاکنون شهرداری اقدامی انجام نداده است.

 

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت