امروز : پنج شنبه, 06 اردیبهشت 1403

اجرای بازگشایی و ترمیم معابر شهر بجنورد با اولویت مدیریت ترافیكی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بجنورد، روح الله براتیان در این خصوص اظهار داشت: در خیابان دو طرفه برنجی که اتصال دهنده دو خیابان اصلی شریعتی جنوبی و شهید است، اقدامات جمع آوری زباله، اصلاح فضای سبز، مناسب سازی پیاده روها، لکه گیری و آسفالت معابر صورت گرفت و در اردیبهشت ماه سال 93 نیز همسطح سازی این خیابان و اصلاح شیب آن اجرایی خواهد شد.

وی همچنین عنوان کرد: برای بازگشایی خیابان 42 متری کنارگذر جنوبی شهر نیز در حال مذاکره با نیرهای مسلح هستیم که آنان پادگان خود را به کنارگذر شمالی شهر انتقال دهند تا شهرداری بجنورد بتواند با بازگشایی در این خیابان، کنارگذر جنوبی شهر را به سه راه امام علی متصل کند.وی همچنین خاطر نشان کرد: تقاطع های امام علی، دهخدا و شهید فرهادی که دارای نقص فنی بودند نیز اصلاح شدند.

وی علاوه بر این به اصلاحات عمرانی و ترافیکی انجام شده در شهرک امام خمینی، خیابان 24 متری سه راه میدان بار، خیابان صفا، سایت 42 متری اداری شهر، و خیابان های استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی اشاره کرد.

وی افزود: شهرداری بجنورد در تعامل با نهاد دادگستری این شهرستان نسبت به تعیین تکلیف تمامی سرعت گیرهای سطح شهر در حال بررسی شرایط ترافیکی بجنورد است که در همین راستا سرعت گیر سه راه شهرک شاهد برداشته شد.

وی در خصوص پروژه غیر همسطح تقاطع خوشی نیز بیان داشت: استانداری خراسان شمالی قول اختصاص هفت میلیارد ریال را برای ادامه اجرای این پروژه را به شهرداری داده است که به صورت نقدی پرداخت می شود.

براتیان همچنین افزود: شهرداری بجنورد در حال رایزنی با استانداری استان است تا از محل اعتبارات ردیف تملک و دارایی استان برای تکمیل این پروژه مبلغ 50 میلیارد ریال دیگر را دریافت کند.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت