امروز : جمعه, 07 اردیبهشت 1403

طلب 50 میلیارد تومانی شهرداری بجنورد از دستگاه‌های خراسان شمالی

 

رئیس شورای اسلامی بجنورد مطرح کرد

طلب 50 میلیارد تومانی شهرداری بجنورد از دستگاه‌های خراسان شمالی

 

رئیس شورای اسلامی بجنورد گفت: میزان مطالبات شهرداری مرکز خراسان شمالی از دستگاه‌های استان از 50 میلیارد تومان فراتر رفته است.

سید محمد لنگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد این عوارضات را بابت ساخت و ساز، تغییر کاربری و همچنین آرای کمیسیون ماده 100 عنوان کرد.

وی افزود: این میزان مطالبات شهرداری بجنورد از دستگاه‌ها در حالی است که آنان اقبال کمتری برای پرداخت مطالبات شهرداری دارند.

لنگری با تاکید بر اینکه این مطالبات مربوط به شهر و شهروندان بوده و باید دستگاه‌ها نسبت به پرداخت دیون خود اقدام کنند، تصریح کرد: با پرداخت این بدهی‌ها زمینه برای خدمات رسانی هرچه بیشتر به شهروندان و توسعه شهر فراهم می‌شود.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره میزان تحقق بودجه شهرداری طی امسال گفت: پیش‌بینی می‌شود تا میزان درآمد شهرداری در قالب بخش‌های مختلف تا پایان امسال به 400 میلیارد ریال برسد.

به گزارش فارس، شورای اسلامی این شهر بودجه 600 میلیارد ریالی را برای شهرداری و سازمان‌های زیر مجموعه برای سال مالی 91 پیش بینی کرده است.

وی همچنین با اشاره به آمادگی شورای اسلامی این شهر برای بررسی بودجه سال 92 شهرداری بجنورد تصریح کرد: در این راستا قرار است تا در چند روز آینده پیشنهاد شهرداری برای بودجه سال آینده تقدیم شورای شهر شود.

سخنگوی شورای اسلامی بجنورد گفت: به محض تحویل بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری موضوع توسط اعضای شورای شهر طی چندین نشست بررسی و نهایی خواهد شد.

به گزارش فارس، بجنورد با دارا بودن دو منطقه شهری و همچنین شهرداری مهر 214 هزار نفر جمعیت دارد.

یک سوم از جمعیت این شهر در سکونتگاه‌های غیررسمی ساکن هستند.

انتهای پیام/63002/ح20

 

خبرگزاری فارس، 91/12/1

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت