امروز : پنج شنبه, 06 اردیبهشت 1403

مسئولان پاسخگوی مردم بجنورد در بافت فرسوده باشند

رئیس شورای اسلامی بجنورد با انتقاد از روند کند اجرای طرح بافت فرسوده گفت: مسئولان امر باید در این زمینه پاسخگوی مردم باشند.

سیدمحمد لنگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه بخش‌هایی از بافت فرسوده این شهر در مقابل مسجد انقلاب دست نخورده است، اظهار کرد: اکنون به مردم نه اجازه ساخت می‌دهند و نه ملک آنان را خریداری می‌کنند.

وی گفت: مردم هم اکنون سرگردان بوده و با مشکلات زیادی در این زمینه مواجه هستند و به خاطر آنکه این قسمت از شهر توسط کارگروهی تصمیم گیری می‌شود، عملاً از عهده شورای شهر خارج است.

لنگری خواستار تسریع در اجرای بافت فرسوده بجنورد از سوی شرکت مزبور شد و افزود: اکنون هشت سال از واگذاری این بخش از شهر برای اجرای طرح‌های سپری‌شده لیکن پروژه پیشرفت چندانی ندارد.

وی همچنین از برنامه فعالیت استخر شنای بوستان ملی بش قارداش پس از سال‌ها وقفه خبر داد و تصریح کرد: بر اساس برنامه این استخر از اوایل خرداد ماه  امسال از طریق آب چاه این بوستان آبگیری و برای شنای مجاوران و مسافران آماده خواهد شد.

وی یکی از اولویت‌های شورای اسلامی شهر را  هم سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت: تاکنون چندین سرمایه‌گذار بزرگ با مشارکت شهرداری برای اجرای پروژه‌ها ورود کرده‌اند.

رئیس شورای اسلامی بجنورد از کیش اوریناک، پارکینگ چهارراه مخابرات، طلای سفید از جمله این طرح‌های سرمایه گذاری عنوان کرد.

به گزارش فارس، بجنورد با دارا بودن دو منطقه شهرداری و همچنین شهرداری مهر 214 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/63002/غ20/پ3003

 

خبرگزاری فارس، 92/2/25

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت