امروز : چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403

وزارت كشور با ارتقای درجه شهرداری بجنورد موافقت كرد‌

 

رئیس شورای شهر بجنورد:

وزارت کشور با ارتقای درجه شهرداری بجنورد موافقت کرد‌

 

‌رئیس شورای اسلامی بجنورد از موافقت وزارت کشور با ارتقای درجه شهرداری مرکز خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد سیدمحمد لنگری بعد از ظهر امروز در نشست با اعضای شورای اسلامی این شهر اظهار کرد:برهمین مبنا درجه شهرداری بجنورد به درجه  10 ارتقا یافته است.وی این ارتقای شهرداری را به مردم بجنورد تبریک گفت و افزود: ارتقای درجه شهرداری این شهر در ابعاد مختلف از جمله افزایش اعتبارات دولتی برای اجرای طرح‌های شهری تأثیرگذار خواهد بود.

به گفته رئیس شورای اسلامی بجنورد ارتقای درجه شهرداری از درجه 9 از مدت‌ها قبل از سوی شورای اسلامی این شهر با حمایت استانداری پیگیری می‌شد.

وی ادامه داد: ارتقای درجه شهرداری بجنورد با اعمال فاکتورهای جمعیتی و سایر مؤلفه‌ها انجام شده است.

لنگری همچنین با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر انقلاب اسلامی بیان داشت: بی‌گمان رهبر معظم انقلاب با نام‌گذاری سال جدید، نقشه راه پیشرفت و آسایش مردم را در اختیار مردم و مسئولان گذاشتند و بر همین اساس همه باید برای تحقق منویات حکیمانه رهبری تلاش کنند.

وی گفت: مقام معظم رهبری با آن رویکرد حکیمانه و الهی به طور قطع این ظرفیت را در کشور و ملت دیده‌اند که امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی هدف‌گذاری و نامگذاری کرده‌اند.

لنگری تجلی حماسه سیاسی را حضور در انتخابات برشمرد و اظهار کرد: ملت تربیت شده گفتمان انقلاب اسلامی، امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب است؛ هیچ کس نمی‌تواند بر تصمیم راسخ آنان تاثیر بگذارد و به طور قطع هر تصمیمی که مردم اتخاذ کنند، مصلحت نظام در آن خواهد بود.

وی اضافه کرد: بی‌تردید ملت و مسئولان نظام اسلامی با لبیک جانانه به پیام نوروزی مقام معظم رهبری در سال 92 حماسه سیاسی و اقتصادی ماندگاری در تاریخ کشور رقم خواهند زد.

به گزارش فارس بجنورد با دارا بودن دو منطقه شهری و همچنین شهرداری مهر 214هزار نفر جمعیت دارد.

یک سوم از جمعیت این شهر در سکونتگاه‌های غیر رسمی ساکن هستند.

انتهای پیام/63002/ش30/گ1003

 

خبرگزاری فارس، 92/1/19

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت