امروز : چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403

همایش شوراها امسال در بجنورد برگزار نمی‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: همایش شوراها امسال به منظور جلوگیری از هرگونه شائبه در این شهر از سوی شورای اسلامی برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید محمد لنگری ظهر امروز در حاشیه نشست شورای اسلامی شهر به خبرنگار فارس و روزنامه جوان اظهار داشت: با وجود در پیش بودن روز شوراها و علی‌رغم آنکه این همایش همه ساله برگزار شده، شورای اسلامی شهر به خاطر پرهیز از برداشت انتخاباتی افراد، در این خصوص برنامه‌ای ندارد.وی با بیان اینکه برگزاری هر گونه  همایش و نشست با حضور شورای اسلامی بجنورد تا پایان روز انتخابات  متوقف می‌شود، تصریح کرد: تمامی این اقدامات به منظور برگزاری انتخابات سالم و پرشور به دور از هر گونه شائبه از سوی شورای اسلامی شهر بجنورد انجام می‌شود.

لنگری با بیان اینکه شورای اسلامی شهر بجنورد نخستین شهری بوده که در این راستا ورود کرده و اقدام به متوقف کردن برگزاری همایش‌ها و بعضا نشست‌ها با حوزه‌های مختلف ماموریتی آن به منظور جلوگیری از هرگونه سو برداشت در آستانه انتخابات می‌کند، ابراز امیدواری کرد تا 24 خرداد امسال انتخاباتی پرشور و حضور حداکثری مردم رقم بخورد.

وی با بیان اینکه تجلی حماسه سیاسی در گرو مشارکت مردم در انتخابات پیش رو است، یادآور شد: بی‌تردید مردم حماسه‌ساز در این انتخابات حضوری فعال و حداکثری دارند.

به گزارش فارس، بجنورد با دارا بودن دو منطقه شهرداری و همچنین شهرداری مهر 214 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/63002/غ20/گ1003

خبرگزاری فارس، 92/2/5

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت