امروز : پنج شنبه, 06 اردیبهشت 1403

چهره بجنورد باید تغییر كند

 

رئیس شورای اسلامی بجنورد:

چهره بجنورد باید تغییر کند

 

رئیس شورای اسلامی بجنورد گفت: چهره این شهر به عنوان مرکز خراسان شمالی باید تغییر کند.

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه اکنون بجنورد نه به عنوان یک شهر بلکه به عنوان پیشانی و مرکز خراسان شمالی نیازمند تغییر و تحول در ابعاد مختلف است، تصریح کرد: برای توسعه و پیشرفت این شهر نیازمند مشارکت آحاد مردم به ویژه نخبگان هستیم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه شورای اسلامی دوره چهارم بجنورد گفت: با چیدمان رایی که در نشست اخیر اتفاق افتاد، اعضا آزادانه به هر یک از نامزدها رای دادند.

محمدی با تاکید بر اینکه شوراها محل تضاد آرا در حوزه‌های مختلف فردی، اجتماعی و سیاسی است، اظهار کرد: خوشبختانه در این دوره، شورا هم طیف اصولگرا و هم اصلاح طلب را داشته که اعضا با رای به اینجانب مسئولیت سنگینی را بر دوشم گذاشتند.

وی خدمتگذاری و تلاش در جهت توسعه شهر آباد و پیشرفته را از رویکردهای شورای چهارم بجنورد عنوان کرد و گفت: به نظر می‌رسد با همدلی و وفاق در این دوره از شورا به این مهم دست یابیم.

به گزارش فارس، نخستین انتخابات هیئت‌رئیسه دوره چهارم شورای اسلامی بجنورد با انتخاب مهدی محمدی به عنوان رئیس شورا، رضا فیروزه به عنوان نائب رئیس، سید احمد وکیلی خزانه‌دار و صغری سیدی و مهستی آدینه‌زاده به عنوان منشی به مدت یک سال رقم خورد.

بجنورد با دارا بودن دو منطقه شهری و همچنین شهرداری مهر، دارای 13 عضو در شورای اسلامی این شهر بوده که نسبت به دور قبل 6 عضو افزایش یافته است.

انتهای پیام/63002/ر20/آ3004

 

خبرگزاری فارس، 92/6/13

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت