امروز : چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403

انتخاب شهردار بجنورد تا پایان هفته

رييس شوراي اسلامي شهر بجنورد گفت: انتخابي بودن شهردار از سوي اعضا سبب تاخير در مشخص شدن شهردار بجنورد شده است.

مهدي محمدي با اشاره به اين كه يازده نفر براي شهرداري بجنورد نامزده شده بودند، عنوان مي كنند: اعضاي شورا مي بايست از بين يازده متقاضي ثبت نامي براي شهرداري بجنورد، گزينه نهايي را انتخاب كنند كه در اين راستا پس از بررسي هاي جامع، دو نفر براي ارائه برنامه در نشست پاياني انتخاب شده اند.

به گفته وي شوراي اسلامي شهر بجنورد در هفته جاري با بررسی برنامه‌ها و دفاع هر یک از دو نامزد نهایی شهرداری بجنورد یعنی علی اکبری و روح الله براتیان، شهردار اين شهر را انتخاب مي كند.

محمدي اظهار مي كند: اين دو نفر درنشست علني شورا برنامه هاي خود را مطرح و از آنها دفاع مي كنند و پس از آن اعضاي شورا در نشستي غيرعلني، شهردار بجنورد را انتخاب مي كنند.

وي با بيان اين كه شوراي اسلامي شهر بجنورد به دنبال انتخاب فردي براي تصدي شهرداري بجنورد است كه برنامه قابل اجرا داشته باشد و بتواند حداقل در يك دوره چهار ساله مديريت شهري را بر عهده گيرد، تصريح مي كند: اين شورا تلاش مي كند تا در مركز خراسان شمالي تثبيت مديريت براساس شايسته سالاري انجام شود.

با وجود اين كه پيش از اين گفته شده بود تا روز يكشنبه هفته جاري شهردار بجنورد انتخاب مي شود، اما يكي از اعضاي شوراي شهر با اشاره به نشست هاي اين شورا عنوان مي كند كه تقريبا به طور قطع و يقين، شهردار بجنورد امروز انتخاب نمي شود.

وي مي افزايد: شهردار مركز خراسان شمالي تا پايان هفته از بين دو گزينه مطرح، انتخاب مي شود اما امكان دارد در اين فاصله به غير از دو نامزد موجود، فرد توانمند ديگري نيز معرفي شده و نظر اعضاي شوراي اسلامی شهر به سمت فرد سوم متمايل شود.

اين عضو شوراي اسلامي شهر بجنورد كه مايل به افشاي نام خود نيست، تصريح مي كند: هم اكنون اعضاي شوراي اسلامي در حال جمع بندي برنامه هاي دو نامزد مطرح شده و انتخاب گزينه نهايي هستند.

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت