امروز : پنج شنبه, 06 اردیبهشت 1403

عضو شورای شهر بجنورد: بررسی گزینه‌های شهرداری بجنورد به اتمام رسید

علیرضا باغچقی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار کرد: تمامی 11 گزینه مطرح شده در جلسات مختلف برنامه های خود را ارائه دادند و اعضای شورای اسلامی شهر در چند روز آینده به جمع بندی می رسند.

وی تصریح کرد: تمامی گزینه های مطرح شده از نیروهای توانمند بومی و غیر بومی هستند که از میان بیش از 30گزینه مطرح شده انتخاب شده اند.

باغچقی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر تصمیم دارند با توجه به شرایط شهر و نیازمندی های بجنورد، شهرداری عمرانی و توانمند انتخاب کنند.

عضو شورای شهر بجنورد اضافه کرد: هر چند انتخاب شهردار کمی به طول انجامید اما مردم مطمئن باشند اعضای شورای اسلامی شهر به دور از جناح بازی و قومیت گرایی شهرداری توانمند انتخاب می کنند.

وی اظهار کرد: عقب ماندگی های شهر بجنورد به عنوان مرکز خراسان شمالی نیازمند شهرداری خلاق و متفکر است که بتواند با توجه به استعدادهای خود دست به کارهای بزرگ در شهر بزند.

وی با بیان اینکه وظیفه شهردار تنها انجام دادن مصوبات شورای اسلامی شهر نیست گفت: شهردار باید با خلاقیت خود زمینه توسعه شهر را فراهم سازد.

باغچقی حاشیه نشینی را یکی از مشکلات بزرگ بجنورد عنوان کرد و افزود: امیدواریم در آینده نزدیک با همکاری و تعاملی که بین اعضای  شورای اسلامی شهر و شهرداری بجنورد شکل می گیرد حاشیه نشینی در این شهر ساماندهی شود.

وی تصریح کرد: نزدیک به یک سوم مردم شهر بجنورد در 25 منطقه حاشیه نشین شهر زندگی می کنند که برخی از این نقاط از امکانات بهداشتی و رفاهی محروم هستند.

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت