امروز : پنج شنبه, 06 اردیبهشت 1403

شهردار بجنورد به زودی معرفی می شود

به گزارش نسیم نیوز، علیرضا باغچقی افزود: شورای اسلامی شهر بجنورد این روزها با برگزاری جلسات فشرده در تلاش است در کمترین زمان ممکن، صلاحیت گزینه‌های مطرح شده را بررسی کند.

وی با بیان اینکه گزینه‌های بومی در اولویت انتخاب شورا قرار دارند تصریح کرد: اعضاي شورای اسلامي شهر در انتخاب شهرداری توانمند برای شهر بجنورد، بر مبنای شایسته سالاری به توافق رسیده اند.

باغچقی اظهار داشت: از آنجایی که عملکرد شهردار، بخشی از عملکرد شورای اسلامي شهر تلقی می شود و از طرفی شهر بجنورد نیز  از لحاظ موقعیت نسبت به سایر شهرهای خراسان شمالی حساس تر است، به همین دلیل اعضای شورای اسلامی نیز با حساسیت بیشتری انتخاب شهردار بجنورد را دنبال و در انتخاب خود توجه و دقت لازم را خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون جلسات مختلفی با11 گزینه باقی مانده از 28 گزینه مطرح شده در شورا برگزار شده است گفت: شورای اسلامي شهر به گزینه نهایی نزدیک شده است و امیدواریم طی روزهای آینده با رسیدن به جمع بندی نهایی ، شهردار بجنورد معرفی شود.

عضو شورای اسلامي شهر بجنورد  افزود: البته اکنون شهرداری بجنورد با سرپرست اداره می شود و تمام اختیارات یک شهردار به عباس نقیب سپرده شده و جای نگرانی برای عقب ماندن پروژه ها وجود ندارد.

باغچقی تصریح کرد: شورای اسلامي شهر تلاش خواهد کرد تا با انتخاب به موقع شهردار زمینه برنامه ریزی مناسب، برای انجام تمامی پروژه های زمان بندی شده شهر را پیش از شروع فصل سرما فراهم کند.

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت