امروز : یکشنبه, 11 شهریور 1403

یکصد و هشتاد و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید

یکصد و هشتاد و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید

یکصد و هشتادو یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد، اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد، مهندس کشمیری شهردار بجنورد، روشن ضمیر مدیر سرمایه گذاری، قلیچی مدیر حقوقی و املاک، مشاوران شرکت مهندسین شاروند و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم و یاد و خاطره شهداء، امام راحل و بویژه شهدای خبرنگار فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را گرامی داشتند و این روز را به اصحاب رسانه، خبرنگاران و سربازان عرصه جنگ نرم در جهان ارتباطات امروز تبریک و تهنیت عرض نمود. 

ایشان همچنین سالروز شهادت سرلشکر خلبان عباس بابایی را گرامی و فرا رسیدن سالروز شهادت دخت سرور و سالار شهیدان حضرت رقیه (س) را تسلیت عرض نمود. 

  رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات یکساله اعضای هیات رئیسه در سال سوم برای اعضای جدید هیات رئیسه در سال چهارم آرزوی موفقیت و توفیق خدمت کردند. 

عین بیگی در پایان از زحمات و تلاش های شبانه روزی شهردار و مجموعه شهرداری بجنورد در یکسال گذشته و حضور برای پیگیری لوایح و مطالبات در جلسات رسمی و کمیسیون های تخصصی تقدیر و تشکر نمود. 

محمد علی کشمیری شهردار بجنورد در این جلسه با ذکر اینکه  جذب سرمایه‌گذار مستلزم در نظر گرفتن انتظارات متقابل است گفت :  آنچه به عنوان بسته‌های سرمایه‌گذاری تدوین شده در زمان اجرا  قطعاً متفاوت خواهد بود  و باید این انعطاف در اجرا را در نظر بگیریم زیرا هر سرمایه‌گذار بسته به سرمایه و درصد سود ، نحوه اجرای پروژه را تغییر خواهد داد. 

احمد رضا یزدانی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر بجنورد به ضرورت سرعت بخشیدن به سرنوشت پروژه‌های سرمایه‌گذاری تاکید کرد و گفت :  انعطاف در پروژه‌ها را به شهردار واگذار می‌کنیم .

وی همچنین رضایتمندی شهروندان را به موازات توجه به درآمدزایی مورد اهمیت خواند .

محسن روشن ضمیر مدیر سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری بجنورد در پاسخ به سوال خبرنگاران در موضوع متقاضیان احتمالی در سرمایه گذاری عنوان کرد :  تاکنون سه فراخوان برگزار شده و موضوع ساخت پل هوایی و سازه‌های تبلیغاتی در حال جذب متقاضی و اجرا هستند .

مهندس سید محسن موسوی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر بجنورد در این جلسه به رای  مثبت کمیسیون ماده ۵ اشاره کرد و گفت : با تغییر کاربری پارک موتوری برای ایجاد مجتمع اداری و پارکینگ و تغییر کاربری زمین ضلع جنوبی خیابان شهید نامجو به پروژه سرمایه‌گذاری فرهنگ و هنر موافقت شد.

وی در ادامه تقاطع غیر همسطح _ پروژه شهربازی در پارک شهروند _  و راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک را ۳ پروژه شاخص شهرداری بجنورد برشمرد .

در ادامه نسبت به قرائت نامه های رسیده، مصوبات کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر بجنورد، مصوبات کمیسیون توافقات شهرداری بجنورد و گزارش هیات تطبیق فرمانداری شهرستان بجنورد اقدام که پس از بحث و تبادل نظر مواردی مصوب و صورتجلسه گردید که می توان به چهارده بسته بروز شده سرمایه‌گذاری شهرداری بجنورد شامل مجموعه و رستوران و پذیرایی بابا امان، متل و مجموعه پذیرایی روباز باباامان، مجموعه تفریحی و سوارکاری، مجتمع مسکونی چند منظوره، مجموعه سرگرمی و تفریحی کارتینگ، مجموعه ورزشی و درمانی مهربانو، هتل چهار ستاره باباامان، مجموعه اقامتی و تفریحی باباامان، مجموعه کافی شاپ های پارک های نادر،شهر و الهیه، مجموعه باغ پرندگان، مجموعه غرفه های غذا پارک آزادی، اصلاح ردیف بودجه در حوزه فضای سبز و کاشت نهال، تعيين مسیر خدمت رسانی ون های عمومی و زمین های زراعی اجاره ای سازمان سیما و منظر و پارک های شهری شهرداری بجنورد اشاره کرد. 

در پایان این جلسه بمناسبت فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار به رسم یاد بود و تقدیر و تشکر لوح سپاسی بهمراه شاخه گلی به خبرنگاران حاضر در جلسه اهداء شد. 


شایان ذکر است یکصد و هشتاد و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد در یک بخش و بصورت علنی برگزار گردید. 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت