امروز : یکشنبه, 07 مرداد 1403

یکصد و چهل و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد

یکصد و چهل و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد

یکصد و چهل و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر، اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد، مهندس کشمیری شهردار بجنورد، روشن ضمیر مدیر سرمایه گذاری، کارشناسان شهرداری بجنورد و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن عرض خیر مقدم و یاد و خاطره شهداء و امام راحل ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) و سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی را تبریک و گرامی داشتند.

وی در ادامه فرا رسیدن دهه بصیرت و میثاق با ولایت و روز نهم دی را گرامیداشت و بیان کرد آنچه امروز در حفظ نظام شاهد آن هستیم حضور مردم با بصیرت و آگاه در عرصه های مختلف و رهنمود های فرزانه انقلاب مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی ) بوده و هست و باید خداوند را بابت این دو نعمت بزرگ شکرگزار باشیم

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد از زحمات و تلاش های روئسای کمیسیون های تخصصی و اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد در برگزاری جلسات و پیگیری مشکلات تشکر نمود و از زحمات و تلاش های شبانه روزی شهردار و همکارانشان در خدمات رسانی و خدمتگذاری بویژه بهسازی و نوسازی تابلوهای تبلیغاتی با مضامین انقلابی تقدیر نمود.

اعظم السادات افشین فر رئیس کمیته بانوان و خانواده در نطق پیش از دستور نهم دی ماه را روزی مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران برشمرد و خواستار برنامه ریزی شهرداری بجنورد جهت اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی در این روز تاریخی شد.

وی در ادامه از عدم نظارت بر تاکسی های تلفنی شهر بجنورد گلایه کرد و گفت متاسفانه با توجه به تصویب عوارضات محلی و نرخ نامه کرایه تاکسی ها در سال 1402 و همچنین وجود دستگاه های کیلومتر و نرخ سنج متاسفانه گاها کرایه های خارج از نرخ مصوب دریافت می‌کنند که باعث گلایه شهروندان شده است که این مهم نیازمند نظارت و بازرسی بیشتر سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد می باشد.

در این جلسه نسبت به ارائه تدوین اطلس سرمایه گذاری شهر بجنورد با بسته های سرمایه گذاری مجموعه پذیرایی باباامان،متل باباامان،مجموعه شهربازی باباامان، مجموعه سوارکاری چند منظوره و مجتمع مسکونی چند منظوره اقدام که پس از بحث و تبادل نظر و بررسی  تصویب شد.

در ادامه نسبت به قرائت نامه های رسیده، هیات تطبیق فرمانداری شهرستان بجنورد، مصوبات کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر و مصوبات کمیسیون توافقات شهرداری بجنورد اقدام که پس از بحث و تبادل نظر مواردی مصوب و صورتجلسه گردید که می توان به قرارداد شهرداری بجنورد با شرکت شاتل برای طرح اجرایی فیبر نوری اشاره کرد.

شایان ذکر است یکصد و چهل و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد در دو بخش و بصورت علنی و غیر علنی برگزار گردید

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت