امروز : دوشنبه, 08 مرداد 1403

مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید سردار مهدی باکری و روز شهردار برگزار شد

مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید سردار مهدی باکری و روز شهردار  برگزار شد.

 مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار شهید مهدی باکری و روز شهردار با حضور جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر ، اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد ، مهندس علی اربابی ، مهندس سید محسن موسوی ، یوسف مغروری، مهرداد رحمتی ، مصطفی دلیریان ، مهندس جواد حميدی راوری شهردار و جمعی از مدیران و معاونین شهرداری بجنورد در محل سالن جلسات شهرداری بجنورد برگزار گردید.

 عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام سردار مهدی باکری و روز شهردار ، به قسمت های از زندگینامه و سیره اخلاقی و رفتاری این شهید بزرگوار اشاره نمود و از زحمات یکساله شهردار و مجموعه پرتلاش شهرداری بجنورد تقدیر و تشکر نمود.

 دیگر اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد نیز ضمن تبریک این روز و یاد و خاطره این سردار بزرگ هشت سال دفاع مقدس از زحمات و تلاش های شهردار و شهرداری بجنورد تقدیر و تشکر نمودند.

 مهندس جواد حميدی راوری شهردار بجنورد نیز ضمن تشکر از حضور اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد از همراهی و راهنمایی، تلاش ها و زحمات همه اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد با مجموعه مدیریت شهری تقدیر و تشکر نمود.

 در پایان این مراسم به پاس زحمات و تلاش های یکساله شهردار بجنورد و گرامیداشت روز شهردار با اهداء دسته گل و لوحی از ایشان تجلیل گردید.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت