امروز : یکشنبه, 07 مرداد 1403

هفتاد وهشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید

هفتاد وهشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید

 

هفتاد و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر ، اعضای شورای اسلامی شهر ، مهندس جواد حمیدی راوری شهردار بجنورد و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

 
 عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن خیر مقدم و یاد و خاطره شهداء امام راحل و شهدای مدافع امنیت ،فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی و همچنین سالروز آزاد سازی شهر سوسنگرد را گرامی داشتند.

 دکترحمیدی شهردار بجنورد با ارائه گزارش اجمالی از خدمات انجام گرفته در هفت ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل جدول آماری تحلیلی ارائه داد که در عمده سرفصل های مطرح شده ، عملکرد شهرداری شاهد رشد قابل توجهی بود.

 آسفالت معابر از 32000 مترمربع درسال 1400 به 107000 مترمربع در سال 1401رسیده که بالغ بر 300 درصد رشد – احداث پارک محله از 3 عدد به 9 مورد رسیده و درپیاده روسازی نیز رقم 6000 مترمربع به 22 هزار مترمربع با 252درصد رشد رسیده است.

 این آمار وارقام گویای کارنامه موفق 7 ماهه فعالیت شهرداری است که به گفته دکتر حمیدی در سایه حمایت وپشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر در فضای همدلی و وفاق حاصل آمده است.

 مهندس موسوی رئیس مرکز آموزش و پژوهش های شورای اسلامی شهر  به ضرورت برگزاری جلسات سرمایه گذاری تاکید کرد و خواست تا گزارش ها درمقیاس محلات و با تحلیل دقیق آماری ارائه شود تا در بحث آمایش بجنورد قابل استناد قرار بگیرد.

 احمد رضا یزدانی رئیس کمیسیون حقوقی ، نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر خواست تا درگزارش ها و ارائه آمارها ، نقاط قوت مطرح شده برای شهروندان ملموس و قابل رویت باشد.

 مهندس اربابی نایب رئیس شورای اسلامی شهر  نیز با اشاره به برگزاری جلسات شورای ترافیک و کمیته فنی خواست تا به نتایج حاصل از این جلسات نیزدر صحن علنی شورای شهر اشاره شود.

 دکترحمیدی دربخش دوم سخنانش به فرصت ایجاد شده برای خریداری پنج کمپرسی اشاره کرد وگفت: ناوگان خدماتی ما نیازمند بروز رسانی است وازاین فرصت باید نهایت بهره را ببریم.

 مهدی معلم عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهرضمن قدردانی از توجه شهرداری به خرید ماشین آلات گفت : تنها استانی هستیم که لجن کش نداریم و مشکل لایروبی کانالها ضرورت خرید ماشین لجن کش را مطرح می کند که امیدواریم شهردار محترم به خرید آن توجه ویژه داشته باشد.

 در ادامه نسبت به قرائت نامه های رسیده ، هیات تطبیق فرمانداری ، مصوبات کمیسیون های تخصصی و کمیسیون توافقات شهرداری بجنورد اقدام که پس از بحث و تبادل نظر مواردی مصوب و صورتجلسه گردی که می توان به مزایده فروش سه باب مغازه تجاری با توجه به بررسی نهایی در کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه گذاری ، توافقات قدرالسهم شهرداری بجنورد ، مجوز رمپ ورودی پارکینگ برای پروژه هماگ و خرید پنج عدد کمپرسی اشاره کرد.

 شایان ذکر است هفتاد و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد در دو قسمت ، جلسه بصورت علنی و در قسمت دوم بازدید از پروژه سرمایه گذاری هماگ انجام گردید .

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت