امروز : یکشنبه, 07 مرداد 1403

کمیسیون ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت رسما کار خود را آغاز کرد.

کمیسیون ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت رسما کار خود را آغاز کرد.

 

 

مراسم افتتاحیه و شروع بکار کمیسیون ترویج فرهنگ جهاد ،ایثار و شهادت شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر، احمد رضا یزدانی رئیس کمیسیون، اعضای کمیسیون، حاج عابدین عابدینی مقدم سرپرست نظارت، بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان استان خراسان شمالی، حجت السلام والمسلمین رفیعی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، نمایندگان دستگاه های مرتبط و مدیران و مسئولین شهرداری بجنورد با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

در مراسم افتتاحیه کمیسیون جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به محتوا و رویکرد این کمیسیون بیان داشت نباید فراموش کرد که فرهنگ ایثار و شهادت دربردارنده ی آثار و برکات عظیمی است که به شکل مستقیم و غیرمستقیم جامعه ی ما را شامل می شود چرا که ایثار و شهادت یکی از غنی ترین گنجینه های فرهنگ اسلامی و شیعی است که جلوه های اعجاب انگیز آن در طول سالهای انقلاب و دفاع مقدس به روشنی آشکار گردید و شگرف ترین و عظیم ترین صحنه های از خود گذشتگی انسان ها در آن تبلور یافت.

ایشان فرهنگ ایثار، شهادت، زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا،ایثارگران و تکریم خانواده آنها بخش مهمی از ارزش‌های فرهنگی جامعه دانست و گفت شهدا، خانواده شهدا و ایثارگران حق زیادی بر جامعه و ما دارند.

یزدانی رئیس کمیسیون نیز در این مراسم گفت امروزه جبهه مقاومت با تاسی از جمهوری اسلامی حرکت‌های انجام داده که میتوانیم به مسیری که امام و رهبری ترسیم کردند برسیم.

وی در ادامه افزود امروزه عزت و افتخار ما ناشی از نهادینه‌شدن فرهنگ ایثار و شهادت است و این فرهنگ می‌تواند ما را از خیلی مشکلات نجات دهد.

در ادامه این جلسه هریک از اعضای کمیسیون پیشنهاداتی جهت روند اجرایی این کمیسیون ارائه که مقرر شد در اولین جلسه مورد بررسی قرار گیرد.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت