امروز : یکشنبه, 07 مرداد 1403

دهه فجر نقطه عطف و اساس انقلاب اسلامی ایران است

دهه فجر نقطه عطف و اساس انقلاب اسلامی ایران است

 

سی و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر با حضور جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی ، اعضای شورای اسلامی شهر، مهندس جواد حميدی راوری شهردار بجنورد ، حریری مدیر عامل انجمن حمایت از سرطانی های استان خراسان شمالی (عطوفت) و اصحاب رسانه در محل سالن همايش های شورای اسلامی شهر برگزار شد.

 در ابتدای جلسه رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن خیر مقدم و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و امام شهداء ایام الله دهه مبارک فجر را گرامی و چهل و سومين سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک عرض نمودند.

 جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ایام الله دهه فجر را ایام اساسی مهم سرنوشت ساز و از نقطه‌های عطف و اساس انقلاب عنوان کرد و گفت: دهه فجر دهه پیروزی حق بر باطل و عدالت بر ظلم و ستم است و به همین دلیل باید قدر این فرصت بزرگ و شکرگزار این ایام باشیم.

 رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به این که برای پیروزی و استقرار این انقلاب دینی خون های پاک بسیاری بر زمین ریخته شده که امروز همه ما در برابر این خون ها مسئول هستیم، افزود: این انقلاب ثمره خون پاک شهدا است که پاسداشت مقام شهید، شهادت و تقویت روحیه شهادت طلبی از عوامل بقای این انقلاب است.

 ایشان همچنین به نقش مهم و کلیدی رهبری در انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان این که ولی فقیه با مدیریت صحیح خود بحران ها و فتنه ها را از کشور دور کردند، افزود: پیشرفت های امروز کشورمان مرهون مدیریت صحیح رهبری نظام است.

 وی با بیان این که ملت بزرگ ایران در همه عرصه های انقلاب خلوص نیت و وفاداری خود را اثبات کردند، بیان داشت : مسئولان باید با عمل به وظیفه و رسالتی که بر عهده دارند، از مردم قدردانی کنند.

 حریری مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی ضمن تشکر از دعوت به جلسه و ارائه گزارشی از فعالیت های انجمن، لزوم اطلاع رسانی گسترده جامعه و مشارکت درپویش مبارزه با سرطان را ضروری دانست و گفت: نبود همراه سرا برای مراجعین بیماران سرطانی یکی از مهم‌ترین کمبودهای مرکز استان است که درد و الام خانواده بیماران را دوچندان می کند.

 وی در ادامه خواست تا شهرداری و شورای شهر با در اختیار گذاشتن زمینی برای ساخت همراه سرا به انجمن و اختصاص بیلبورد برای طرح های پیشگیری سرطان و پیام های هشداری در فرایند اطلاع رسانی ؛ مشارکت فعال داشته باشند.

 عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر در این جلسه گفت برای ایجاد مرکز همراه سرا نیازمند تشکیل کارگروهی برای بررسی و تصمیم‌گیری نهایی هستیم تا در سایه تصمیمات شتابزده اجرای یک طرح در مرحله آغاز محکوم به خاتمه نشود.

 در ادامه جلسه نسبت به قرائت نامه های رسیده ، مصوبات کمیسیون توافقات و کمیسیون های تخصصی اقدام که پس از بحث و تبادل نظر مواردی مصوب و صورتجلسه گردید که می‌توان به طرح احیاء و باز آفرینی کاروانسرای سردار واقع در خیابان برنجی و اجرای برنامه نکوداشت آیت الله محمد تقی بجنوردی در سطح منطقه ای و کشوری اشاره کرد.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت