امروز : یکشنبه, 07 مرداد 1403

همایش بصیرت ویژه بانوان شهرداری بجنورد برگزار شد.

همایش بصیرت ویژه بانوان شهرداری بجنورد برگزار شد.

 

 

 

همایش بصیرت ویژه بانوان شهرداری بجنورد با حضور جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر، سرکار خانم اعظم السادات افشین فر رئیس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر، اعضای شورای اسلامی شهر، حجت الاسلام و المسلمین احمدی فر رئیس ستاد اقامه نماز استان خراسان، مهندس جواد حميدی راوری شهردار و بانوان شاغل در شهرداری بجنورد در محل تالار حافظ شهرداری بجنورد برگزار شد.

 

اعظم السادات افشین افر، رئیس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر گفت: این همایش به مناسبت گرامی داشت هفته بصیرت و میثاق با ولایت و با هدف معرفی الگوی مناسب زن مسلمان برگزار می شود.

افشین فر در ادامه گفت: زنان به دلیل ارتباط و تاثیری که در خانواده دارند نیازمند نقش پذیری زن مسلمان هستند تا بتوانند الگوی مناسبی را به جهانیان معرفی کنند.

وی حضور آگاهانه و با اهمیت بانوان در عرصه پیروزی انقلاب اسلامی و دوران جنگ هشت ساله را مکمل حضور مردان در صحنه اجتماع توصیف کرد.

رئیس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر بجنورد افزود همایش بصیرت در راه تعریف معیارهای بصری و ملموس از زن مسلمان انقلابی برای تربیت نسلی متعهد و دین دار تلاش کرده رسالت تربیتی و آموزشی بانوان را تبیین کند.

جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن عرض خیرمقدم و با اشاره به اینکه نقش زنان در طول تاریخ بی ‎بدیل بوده است یادآور شد: نقش شیرزنانی چون حضرت زینب (س) در صحنه های مختلف اسلام ستودنی است و زنان این مرز و بوم نیز با الگوگیری از این بزرگواران توانسته ‎ اند در پیروزی انقلاب اسلامی، تثبیت نظام و ادامه آن نقش مؤثری را در جامعه ایفا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین احمدی فر رئیس ستاد اقامه نماز استان خراسان شمالی در این جلسه بیان داشت زنان ایرانی همان طور که در وقار و پاکدامنی الگوی دیگر کشورها هستند در عرصه ‎ های مهم و سرنوشت ‎ ساز نیز پیشرو و پیشگام ‎اند.

مهندس جواد حمیدی راوری شهردار بجنورد در حاشیه این مراسم طی گفتگویی اختصاصی بیان داشت: هویت بخشی برای نسل جوان رسالت امروز همه ما است چرا که نیازمند تبیین خط مشی انقلابی و حفظ روحیه ولایت مداری برای جوانانمان هستیم و بانوان بعنوان تاثیر گذارترین عضو خانواده در تربیت فرزندان می توانند در راه این رسالت نقش آفرین باشند و چه الگویی بهتر و ملموس تر از شهید حاج قاسم سلیمانی که نمونه بارز ولایت مداری و تعهد بود.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت