امروز : یکشنبه, 07 مرداد 1403

تفاهم نامه همکاری دانشگاه کوثر با شورای اسلامی شهر بجنورد به امضاء رسید.

تفاهم نامه همکاری دانشگاه کوثر با شورای اسلامی شهر بجنورد به امضاء رسید.

 

 

تفاهم نامه همکاری دانشگاه کوثر با شورای اسلامی شهر بجنورد در زمینه های مشارکت در اجرای پروژه های تحقیقاتی، کاربردی و تدوین و تالیف اسناد و مدارک و تبادل اطلاعات با حضور جمشید عین بیگی ریاست شورای اسلامی شهر، احمد رضا یزدانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر، مهندس سید محسن موسوی ریاست مرکز آموزش و پژوهش های شورای اسلامی شهر بجنورد و سرکار خانم محبوبه معین مقدس ریاست دانشگاه کوثر در محل دفتر ریاست دانشگاه به امضاء رسید.

جمشید عین بیگی در این جلسه بهره گیری از توانمندیهای علمی و تحقیقاتی و فن آوری را در اجرای پروژه های مدیریت شهری قابل توجه دانست و بیان داشت: مطمئنا هر چه مدیریت شهری بتواند از یافته‌ها و پتانسیل‌های علمی دانشگاه ها و نخبگان علمی بهره بگیرد، قطعاً برای عملیاتی کردن دستاوردها ی شهری موفق‌تر عمل خواهد کرد.

مهندس سید محسن موسوی آموزش را اولین گام در عرصه توسعه و پیشرفت بیان داشت و افزود: مدیریت شهری برای موفقیت در پروژه ها و برنامه های اجرایی و رسیدن به پیشرفت و توسعه شهری باید با پژوهش محوری و تبادل اطلاعات به جامعه علمی و نخبگان متصل شود.

محبوبه معین مقدس دانشگاه کوثر بجنورد را دومین دانشگاه تک جنسیتی در کشور خواند و بیان داشت آموزش و پژوهش رسالت دانشگاه است و صنعت و جامعه از دغدغه های این دانشگاه می باشد که برای رفع مشکلات و ایجاد توسعه و انتقال فن آوری و تجربیات علمی و پژوهشی در زمینه های مختلف با مدیریت شهری همکاری خواهیم کرد.

شایان ذکر است در این جلسه ضمن امضاء تفاهم نامه همکاری، سرکار خانم محبوبه معین مقدس ریاست دانشگاه کوثر بعنوان عضو هیئت مدیره مرکز آموزش و پژوهش های شورای اسلامی شهر بجنورد منصوب گردید.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت