امروز : یکشنبه, 07 مرداد 1403

نگاه ویژه مدیریت شهری به حاشیه شهر بجنورد

نگاه ویژه مدیریت شهری به حاشیه شهر بجنورد

 

 

نوزدهمین جلسه رسمي شوراي اسلامي شهر بجنورد با حضور جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر، اعضای شورای اسلامی شهر، مجید الهي راد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان شمالی و هيات همراه، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی و اصحاب رسانه با رعایت پروتکل بهداشتی در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم و یاد و خاطره شهداء وامام راحل، پیشاپیش سالروز میلاد باسعادت امام حسن عسکری (ع) را تبریک عرض نمود.

سید محسن موسوی در نطق پیش از دستور در خصوص تغییرات مدیریتی در یکی از سازمان های تابعه شهرداری در زمان سرپرستی شهرداری مواردی را متذکر و خواستار پیگیری شد.

در این جلسه که با حضور میهمانان همراه بود رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت : پیشرفت و توسعه پروژه های شهری نیازمند مشارکت و تعامل با دیگر دستگاه های اجرایی است و این مهم فقط با همراهی و مشارکت برای خدمت به مردم میسر خواهد شد.

ایرانپناه معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات شورای اسلامی شهر بجنورد و بررسی مشکلات گلستان شهر و طرح توسعه امام زاده سید عباس بن موسی بن جعفر (ع) بر تعاملات بیشتر این حوزه در جهت تسریع و پیشرفت پروژه های مدیریت شهری تاکید کرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با ارائه گزارشی از عملکرد این حوزه در دو منطقه شهر بجنورد بیشترین آمار تحت حمایت مددجویان و مشکلات را در حاشیه شهر دانست و راهکارهای را جهت رفع مشکلات پیشنهاد کرد.

الهي راد ایجاد کارگاه های تولیدی، احداث پارک و فضاهای ورزشی محلات، مشارکت در گسترش مراکز نیکوکاری و کانون پروش فکری، صدور مجوز ساخت و تعمیرات مسکن محرومین و نیازمندان و استفاده از ظرفیت های شهرداری بجنورد را بعنوان راهکار به شورای اسلامی شهر پیشنهاد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبري و توجه بیشتر به قشر محرومین جامعه بیان داشت مجموعه مدیریت شهری در احقاق حقوق این قشر محروم با حفظ کرامت انسانی تمام تلاش خود را بکار خواهد بست.

اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد نیز ضمن استقبال از پیشنهادات با مصوبه اختصاص بیست درصد از غرفه های بازارچه های محلی به صورت رایگان به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) موافقت کردند.

در ادامه جلسه نسبت به قرائت نامه های رسیده ، مصوبات کمیسیون های تخصصی و کمیسیون توافقات شهرداری اقدام که پس از بحث و تبادل نظر مواردی مصوب وصورتجلسه گردید که می‌توان به اصلاح ردیف بودجه سازمان آرامستان ها، تمدید عوارض ورود به محدوده شهر بجنورد، کمک به احداث ساختمان زائر سرا در مشهد مقدس و افزایش قیمت کرایه نرخ تانکرداران اشاره نمود.

شایان ذکر است نوزدهمین جلسه رسمي شوراي اسلامي شهر بجنورد در دو بخش و بصورت علنی و غیر علنی برگزار گردید.

 

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت