امروز : یکشنبه, 07 مرداد 1403

سیزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد

سیزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

سیزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر، اعضای شورای اسلامی شهر، موسی علی نیا سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان بجنورد، سرهنگ عباس خسروشیری رئیس پلیس راهور شهرستان بجنورد و اصحاب رسانه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

در ابتدای جلسه ریاست شورای اسلامی شهر بجتورد ضمن خیر مقدم و عرض تسلیت اربعین حسینی و همچنین با یاد و خاطره شهداء و امام راحل هفته دفاع مقدس را نیز گرامی داشتند.

در ابتدای جلسه که با حضور میهمانان نیز همراه بود اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد موارد ومطالبی را در خصوص حوزه کاری میهمانان بیان داشتند که می توان به مشکلات دانش آموزان کم برخوردار در فضای مجازی، ایاب ذهاب دانش آموزان، مشکلات ترافیک شهری در ساعات شروع و پایان مدارس، اصلاح هندسی مسیرهای تردد شهری، استفاده از فضای محیطی مدارس در روزهای تعطیل در حواشی شهر، استفاده رایگان دانش آموزان و دبیران از ناوگان حمل و نقل عمومی، رنگ آمیزی محورها و خیابان های شهر، پیگیری طرح جامع ترافیک شهری، پارک ترافیک، مشکلات دانش آموزان در نحوه تبت نام مدارس با توجه به الزامی بودن کروکی محل زندگی، طرح واکسیناسیون دانش آموزان و دبیران، ایجاد مسیر دوچرخه سواری برای دانش آموزان و ... اشاره نمود.

موسی علی نیا سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان بجنورد ضمن تشکر از دعوت به جلسه و تبریک و تهنیت بمناسبت آغاز سال تحصیلی گزارشی از عملکرد آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در آغاز سال تحصیلی 1400 ارائه نمود.

ایشان در پاسخ به سوالات اعضای شورای اسلامی شهر از برنامه ریزی های لازم در خصوص برنامه شاد و کمک به دانش آموزان کم برخوردار خبر داد.

وی در ادامه افزود : طرح کروکی مدارس جهت ثبت نام بجز مدارس خاص که با آزمون برگزار میگردد بر مبنای جغرافیای محل زندگی دانش آموز می باشد که در صورت تکمیل ظرفیت به نزدیکترین مدرسه هم جوار ارجاع خواهد شد.

وی همچنین اضافه کرد: بازگشایی مدارس با روند تزریق واکسن به دانش آموزان و دبیران، طبق مصوبات ستاد ملی کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی در آبان ماه خواهد بود.

سرهنگ عباس خسرو شیری رئیس پلیس راهور شهرستان بجنورد نیز از بررسی و رفع نقاط حادثه خیر در شهر بجنورد در آینده نزدیک خبر داد.

ایشان ضمن تشکر از همراهی و مشارکت مدیریت شهری در طرح ها و پروژه ای ترافیکی شهری گفت : طرح بروز رسانی و بهسازی چراغ های راهنمائی و همچنین نرده کشی معابر پرخطر با مشارکت شهرداری بجنورد انجام خواهد شد.

سرهنگ خسرو شیری در ادامه بیان داشت: بیشترین آمار بالای جرحی و فوتی در تصادفات، عابرین پیاده درشهر بجنورد است که برای رفع و کم کردن این آمار نیازمند همراهی و همکاری دستگاه های متولی می باشیم.

ایشان در پایان با اشاره به مصوبات ستاد ملی کرونا در خصوص لغو تردد شبانه اعلام داشت این مصوبه شامل شهرهای است که طرح واکسیناسیون بصورت شبانه روزی انجام می شود ولی در استان و شهر بجنورد همچنان تردد شبانه ممنوع می باشد و در صورت تردد شامل جریمه خواهد شد.

در پایان جلسه خبرنگاران سوالاتی را بیان داشتند که نسبت به سوالات پاسخ داده شد.

شایان ذکر می باشد سیزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد در دو بخش بصورت علنی و غیر علنی برگزار گردید.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت