امروز : دوشنبه, 08 مرداد 1403

گزارش درآمد و هزینه های شهرداری بجنورد بر روی میز کارشناسی کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه گذاری

گزارش درآمد و هزینه های شهرداری بجنورد جهت بررسی بر روی میز کارشناسی کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه گذاری شواری اسلامی شهر بجنورد قرار گرفت

 

 

امروز صبح جلسه كميسيون برنامه، بودجه و سرمايه گذاري شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور یوسف مغروری ریاست کمیسیون، اعضای کمیسیون، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری بجنورد و مدیران شهرداری با موضوع بررسي گزارش درآمد و هزينه شهرداري و سازمانهاي تابعه در روز شنبه مورخه ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ ساعت ۱۰:۰۰ صبح با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد‌.

در این جلسه ریاست و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه میزبان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری بجنورد شدند.
در ابتدا یوسف مغروری رئیس کمیسیون با نام و یاد خدا و با عرض خوشامدگویی به اعضای کمیسیون و میهمانان و با قرائت دستور جلسه در خصوص گزارش درآمد و هزینه های شهرداری جلسه را آغاز نمود.
وی همچنین از نبود یک فرم گزارش واحد، کامل و دقیق از گزارش های مالی و درآمدی و هزینه ای و پیشرفت فیزیکی پروزه ها عمرانی در شهرداری انتقاد نمود.
ایشان از نبود گزارش وضعیت منابع انسانی، چارت سازمانی درست و دقیق و همچنین تاکید بر بازنگری در ساماندهی و چیدمان نیروها در شهرداری را داشتند

در ادامه با دریافت گزارش های شفاهی و کتبی که توسط آقای روشن ضمیر سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری بجنورد قرائت شد، و هر یک از اعضا سوالات و چالش های موجود را بیان نمودند.
یکی از چالش های موجود در سال های متمادی در شهرداری نبود درآمدهای پایدار می باشد که میتوان از آن بعنوان پاشنه آشیل شهردارهای متوسط و کوچک نام برد.
گذاردن بسته های تشویقی برای پیمانکاران و سازندگان ساختمان و  شرکت های سازنده مجتمع ها یکی از پیشنهاداتی بود که توسط اعضا مطرح شد و با برگزاری جلسات با آنها به بررسی و پیگیری مشکلات و معضلات موجود در فعالیت های آنها پرداخته و رفع موانع نمایند.
دیگری نبود گزارش دقیق هزینه کرد و میزان اجرای تعهدات قرار داد کشتارگاه است که باید به سرعت به آن رسیدگی شود و در آنجایی که در تعهدات پیمانکار (راهبر) کشتارگاه می باشد عمل گردد.
و در آخر نبود ارائه گزارش میزان حجم عملیات اجرا شده بر اساس برنامه و بودجه مصوب سال ۱۴۰۰ است، که وجود گزارش میتواند نقشه راه خوبی برای ارزیابی عملکرد و همچنین بررسی میزان بدهی و دارایی و نقاط قوت و ضعف در سال جاری را مشخص نماید پرداختند.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت