امروز : پنج شنبه, 13 آذر 1399

توجه به مفاخر شهر و برند سازی محصولات بجنورد راهكاری برای ماندگاری بیشتر مسافر در باب الرضا (ع)

توجه به مفاخر شهر و برند سازی محصولات بجنورد راهكاری برای ماندگاری بیشتر مسافر در باب الرضا (ع)

 

نماینده شورای شهر بجنورد ؛

توجه به مفاخر شهر و برند سازی محصولات بجنورد راهکاری برای ماندگاری بیشتر مسافر در باب الرضا (ع)

نماینده شورای شهر بجنورد گفت : توجه به مفاخر شهر و برند سازی محصولات بجنورد و توجه به گردشگری ورزشی سوارکاری و چوخه و زائر پذیری حرم سید عباس بن موسی کاظم(ع) سبب ماندگاری گردشگر و زائر در باب الرضا (ع) می‌شود.

سید محسن موسوی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری برنا اظهار کرد : توجه به مفاخر شهر و برند سازی محصولات بجنورد(نظیر چارق دوزی، و..)  و توجه به گردشگری ورزشی سوارکاری و چوخه و زائر پذیری حرم سید عباس بن موسی کاظم(ع) سبب ماندگاری گردشگر و زائر در باب الرضا (ع) می‌شود

وی گفت : بجنورد سالیانه پذیرای بیش از 20 میلیون گردشگر عبوری است ولیکن ماندگاری گردشگر در بجنورد تنها یک روز است و این آمار نشان دهنده آن است که برای گردشگر در بجنورد برنامه ریزی لازم وجود ندارد.

موسوی خاطر نشان کرد: برگزاری همایش‌های بجنورد شناسی و نام‌گذاری بجنورد با نام پایتخت گنجینه فرهنگ های اسلامی می‌تواند به نماد و یک برند برای شهر بجنورد منجر شود.

وی تصریح کرد :بجنورد شهری شاخص در حوزه مفاخر(ملک الشعرای بهار،ادیب بجنوردی و..) و سرمایه های اجتماعی است که این امکان وجود دارد با استفاده از این ظرفیت‌های موجود، شاهد افزایش ماندگاری گردشگران عبوری در شهر بجنورد باشیم.

نماینده شورای شهر بجنورد گفت :شهربجنورد، از شرایط اقتصادی خوبی برخوردار نیست واین امکان وجود دارد با سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری شاهد پویایی اقتصاد شهر باشیم.

  • بازدید امروز: 262
  • بازدید دیروز: 614
  • بازدید ماه: 3783
  • بازدید سال: 227612
  • بازدید کل: 1123426
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت