امروز : جمعه, 07 اردیبهشت 1403

بیانیه شورای اسلامی بمناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

بیانیه شورای اسلامی بمناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی
وَ قُلْ جَاء الْحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كانَ زَهوقا ؛‌
(و بگو حق آمد و باطل نابود شد، آرى باطل همواره نابود شدنى است.)

(سوره اسراء، آيه 81)

بهمن ماه تداعی کننده روزهای سراسر افتخار ملتی است که با دستان خالی و با تکیه بر ایمان ، اعتقاد و روحیه عدالت خواهی خود در برابر رژیم ستم شاهی به پا خواست.
این روزها تداعی کننده مجاهدت های ملت در سال 57 ،و یادآور بهمن ماه پر خاطره و پر از اعتقادی است که طلوع خورشید انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) را رقم زد.
دهه فجر که آغاز آن روز دوازدهم بهمن یعنی روز “ امام آمد” که به روز عزت آفرین22 بهمن ختم می شود برای ملت عزیز ایران یاد آور حماسه،ایثار، مجاهدت و استقامت است.
پيروزي انقلاب اسلامي از بزرگترين افتخارات ملت مسلمان ايران است، انقلاب اسلامي ايران ،تجلي شكوهمند حماسه اي است كه در 22 بهمن ، روز پيروزي حق بر باطل و روز رهايي ملت بزرگ ايران، اسلام تولدي دوباره يافت انقلاب اسلامی چهل‌ و یکمین جشن پیروزی خود را درحالی آغاز می کند که نقش مردم از همان روز‌های آغازین در انقلاب برجسته بود و تداوم انقلاب نیز به حضور مردم متکی بوده و هست که می توان در عرصه‌های مختلفی نظیر حضور در انتخابات‌ها، راهپیمایی‌ها، دفاع مقدس و... بیان داشت.
در میان عرصه‌های حضور مردم در شکل‌گیری و تداوم انقلاب، شرکت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، تنها یک حضور نمادین در جشن گرامیداشت پیروزی انقلاب نیست، بلکه حضوری است که نمایانگر تأکید بر اصول و آرمان‌های انقلاب و نماد فهم و بصیرت ملی و نماد صلابت و اقتدار ملی و آمادگی در مسئولیت‌پذیری در دفاع از انقلاب است و به‌همین دلیل است که میزان این حضور، بیش از دیگر عرصه‌ها ، موجب افزایش وحدت ملی و تقویت جبهه مقاومت و پیام انقلاب اسلامی در سراسر جهان خواهد بود.
تقارن این ایام الله با چهلمین روز شهادت سردار سرافراز انقلاب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، فرصتی شایسته برای بیان اهداف معنوی و پیام انقلاب اسلامی در جبهه وحدت و مقاومت است که دستاوردهای معنوی زیادی را به همراه خواهد داشت .
شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن ارج نهادن استقامت مردم در دوران شکل گیری انقلاب اسلامی و یاد و گرامیداشت اربعین شهید مقـاومت و سـردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهانشان ، از عموم مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان بجنورد دعوت می کنیم همچنان که در تمامی صحنه های انقلاب حضوری آگاهانه را به نمایش گذشته اند این بار نیز با شرکت گسترده و فعال در راهپیمای 22 بهمن ماه این روز خدایی ، فریاد خود را برای رسوا کردن آمریکا وهم دستان او در منطقه سر دهند تا بار دیگر با آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کرده باشیم.


شورای اسلامی شهر بجنورد

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت