امروز : جمعه, 07 اردیبهشت 1403

یکصدو سی امین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

یکصدو سی امین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

 

 

یکصدو سی امین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، میهمانان و اصحاب رسانه در روز یکشنبه 98/10/22 ساعت 12:00 ظهر در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.
جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید آغاز گردید و در ابتدای جلسه مهندس مهدی محمدی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن خیر مقدم به اعضای شورای اسلامی شهر و اصحاب رسانه، جانباختن تعدادی از هموطنان عزیز را در مراسم با شکوه تشیع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سانحه هواپیمایی را به ملت ایران تسلیت عرض نمودند.
در ادامه جلسه نسبت به قرائت نامه های رسیده و مصوبات کمیسیون ها اقدام که پس از بحث و تبادل نظر مصوب و صورتجلسه گردید که می توان به مصوبات اصلاحیه بندهای از بودجه سال 98 – نامگذاری بلوار 32 متری شهداء بنام شهید سپهبد قاسم سلیمانی بهمراه ساخت سردیس و بیانات رهبر معظم انقلاب جهت نصب در این بلوار – تفاهم نامه احداث مرکز فرهنگی و باغ موزه در محل پارک دوبرار با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی اشاره نمود.
ابراهیم امانی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و شورای نامگذاری با اشاره به نام گذاری بولوار شهدای بجنورد به نام شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی اظهارکردند: سردیس این شهید بزرگوار تا چهلمین روز شهادتش، آماده و نصب خواهد شد.


 

این جلسه با ذکر صلواتی ساعت 15 به پایان رسید

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت