امروز : یکشنبه, 07 مرداد 1403

یکصدو نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

یکصدو نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

یکصدو نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور اعضای شورای اسلامی و اصحاب رسانه در روز یکشنبه 98/06/24 ساعت 11:00 قبل از ظهر در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید آغاز گردید و در ابتدای جلسه مهندس مهدی محمدی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن خیر مقدم و با آرزوی قبولی عزاداریها، ایام سوگواری و شهادت امام حسین (ع) و اصحاب با وفایشان را تسلیت عرض نمودند.

در ادامه جلسه نسبت به قرائت نامه های رسیده، کمیسیون توافقات شهرداری اقدام که پس از بحث و تبادل نظر رای گیری و مصوب و صورتجلسه گردید.

در این جلسه نسبت به دریافت ۲ رزومه دیگر از آقایان بوررنگ معاون فنی آستان قدس رضوی و حسینی شهردار تربت جام مطرح و پس رای گیری آقای بوررنگ با آرای موافق اعضاء به جمع 7 کاندیدای نهایی اضافه گردید و به این ترتیب تعداد کاندیداها به 8 نفر رسید.

و همچنین در خصوص ارائه برنامه های کاندیداها نیز مقر گردید در چهار جلسه با حضور 2 نفر از کاندیداها در هرجلسه و در حضور اعضاء شورا، اصحاب رسانه و کارشناسان از روز دوشنبه 25/06/98 لغایت پنج شنبه 28/06/98 ساعت 17 عصر در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر اقدام گردد.

این جلسه با ذکر صلواتی در ساعت 14 ظهر به پایان رسید .

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت