امروز : جمعه, 07 اردیبهشت 1403

یکصدو ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

یکصدو ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

 

یکصد و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، سرپرست شهرداری، مدیران و کارشناسان شهرداری و اصحاب رسانه روز یکشنبه مورخه 98/05/27 ساعت 11:00 قبل از ظهر در محل سالن جلسات شورای اسلامی برگزار گردید.

جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید آغاز گردید و در ابتدای جلسه مهندس مهدی محمدی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ضمن خیر مقدم به اعضای شورای اسلامی شهر ،مهندس خاکشور سرپرست شهرداری و هیئت همراه و اصحاب رسانه مناسبت های هفته و اعیاد بزرگ قربان و غدیر را تبریک و تهنیت و همچنین26 مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز را به میهن گرامی داشتند .
رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد بمناسبت سالروز غرور آفرین بازگشت آزادگان سرافراز به میهن ضمن گرامیداشت این رویداد بزرگ بیان داشتند : بی شک امنیت و آرامش امروز ایران سرافراز مديون خون شهداء و صبر و ايثار آزادگان است و مردم ما هميشه قدردان خانواده‌هاي معظم شهدا، آزادگان و جانبازان سرافراز خواهند بود.
در ادامه جلسه به رسم یاد بود و تجلیل از مقام شامخ آزادگان لوح یاد بودی از طرف شورای اسلامی شهر بجنورد تقدیم آزاده سرافراز مجموعه شهرداری بجنورد حاج علی صفاری گردید.
محمد مهدی خاکشور سرپرست شهرداری بجنورد در این جلسه گزارشی از عملکرد شهرداری بجنورد ارائه نمودند که می توان به فعالیت ها و پروژه های عمرانی ، خدمات شهری ، سیما و منظر شهری و پارک ها ، ترافیک و حمل و نقل عمومی و فرهنگی اجتماعی اشاره نمود.
سرپرست شهرداری بجنورد ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای اسلامی در خصوص تخصیص و جذب اعتبار ستاد باز آفرینی شهری بیان داشتند : شهرداری بجنورد 28 پروژه برای این منظور تعریف نموده و اسناد مناقصه را ارائه کرده است که تا کنون 4 میلیارد و 860 میلیون تومان به شهرداری اختصاص داده شده است و توانستیم از این محل 6 میلیارد تومان جذب داشته باشیم .
خاکشور اضافه نمود : 650 میلیون تومان از محل اعتبارات کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی برای تجهیز وفعالیت های اجتماعی و فرهنگی در مناطق حاشیه شهر جذب شده است.
در ادامه جلسه نسبت به قرائت نامه های رسیده و مصوبات کمیسیون ها اقدام و پس از بحث و تبادل و نظر مصوب و صورتجلسه گردید که میتوان به تخصیص اعتبار جهت برگزاری کنگره مفخم از محل اعتبارات معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و واگذاری راهبری ورودیهای پارکینگ پارک های باباامان، بش قارداش و شهربازی به بخش خصوصی از طریق مزایده اشاره نمود.
در بخش دوم این جلسه نسبت به رای گیری گزینه های تصدی شهردار بجنورد اقدام گردید که از لیست 18 نفره کاندیداها پس از معرفی و رزومه کاری رای گیری صورت گرفت و در پایان رای گیری هشت نفر از این گزینه ها انتخاب و مقرر گردید که طی ده روز آینده نسبت به ارائه برنامه های پیشنهادی برای شهر بجنورد اقدام نمایند .
گزینه های منتخب در رای گیری آقایان سید مجتبی علوی مقدم ، علی نجفی ، محمد مهدی خاکشور ، سید حسین نقیب ، علیرضا دربندی ، هادی زارعی ، جواد حمیدی راوری و سرکار خانم حمیده محمد زاده تیتکانلو می باشند.

این جلسه با ذکر صلواتی در ساعت 15:30 بعد از ظهر به پایان رسید.

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت