امروز : شنبه, 08 اردیبهشت 1403

با حضور ریاست شورای اسلامی شهر بجنورد جلسه ستاد بحران در شهرداری برگزار گردید.

با حضور ریاست شورای اسلامی شهر بجنورد جلسه ستاد بحران در شهرداری برگزار گردید.

جلسه ستاد بحران شهرداری بجنورد با حضور دکتر ثمینی فرماندار محترم و مهندس مهدی محمدی ریاست شورای اسلامی شهر و بهمن جباری ریاست کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه گذاری و به ریاست شهردار روح الله براتیان و حضور کلیه معاونین و مدیران و مدیران سازمانها شب گذشته همزمان با هشدار سازمان هواشناسی در خصوص شدت باراندگی و جاری شدن سیل برگزار گردید.

در این جلسه که تا پاسی از نیمه شب به طول انجامید دبیر ستاد، معاونین شهرداری گزارشاتی از اقدامات صورت گرفته را اعلام و دستورات لازم جهت پیگیری و ادامه روند اقدامات صادر گردید.

مهدی محمدی ریاست شورای اسلامی شهر در این جلسه بیان داشت: برنامه ریزی و مدیریت بحران ها در کل کشور و به تبع آن استان ها و شهرستان ها وجود دارد که باید در این خصوص تدابیری اندیشیده شود تا نسبت به پیشگیری و رفع و جبران خسارات اقداماتی صورت پذیرد.

محمدی افزود: هدف از تشکیل جلسه ستاد بحران آمادگی برای حوادث احتمالی قبل از شروع بارندگی ها است. و باید تمام تلاش را برای جلوگیری از خسارات و حوادث احتمالی با هماهنگی بیشتر و با همه امکانات بکار برد.

ایشان با اشاره به هشدارهای وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و همچنین پیش بینی‌های سازمان هواشناسی درباره احتمال افزایش بارش‌ها در شهرستان بجنورد و وقوع سیل، بر لزوم حفظ آمادگی کامل کلیه دستگاه‌ها شهرداری با تمام امکانات برای مدیریت بحران تاکید کرد.

در ادامه با حضور مهندس مهدی محمدی ریاست شورای اسلامی شهر بجنورد به جهت هماهنگی بیشتر در ستاد بحران، بررسی و پیگیری ملزومات و تجهیزات و تمهیدات لازم برای مواقع بحران و مناطق و نقاط بحران زا در جهت پیشگیری نسبت به بازدید میدانی از روند اقدامات انجام گرفته در سطح شهر و مبادی ورودی سیلاب ها در کانال ها و خندق ها در سطح شهر که تا ساعت ۴ صبح و در زیر باراش شدید باران اقدام گردید.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در پایان بازدید ضمن عرض خسته نباشید از زحمات تمامی پرسنل و کارگران شهرداری که در تمامی سطح شهر مشغول خدمت رسانی و رفع آبگرفتگی ها بودند تقدیر و تشکر نمودند.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت