امروز : جمعه, 07 اردیبهشت 1403

نشست مدیر منطقه دو با دبیران شورایاری ها

 

نشست مدیر منطقه دو با دبیران شورایاری ها

 

شهردار منطقه دو، با دعوت از دبیران شورایاری جلسه ای را پیرامون بررسی و رسیدگی به مشکلات محلات 18 گانه حوزه مدیریت شهرداری منطقه دو، برگزار کرد.

در این جلسه حمید محمدی با بیان اینکه شورایاران به عنوان نمایندگان محلات، رابطان بی واسطه مدیریت شهری با شهروندان محسوب می شوند، خاطر نشان کرد با برگزاری اینچنین جلساتی زمینه همفکری و همکاری متقابل، فراهم آید تا خدمات رسانی را همسو با خواست شهروندان در محلات، ارتقاء دهیم.

در ادامه این جلسه، شورایاران که قریب به یکسال از آغاز فعالیتشان می گذرد و در این زمان با مسائل فراوانی       روبرو بودند، هر یک جداگانه با گزارش عملکرد، به بیان دیدگاه ها، مشکلات و موانع موجود بر سر راه شورایاران و پیگیری مطالبات شهروندان در محلات پرداختند. شورایاران همچنین عمده مشکلات محلات را آسفالت، لکه گیری، جدول گذاری، موزائیک فرش، آبریز منازل، نصب علائم راهنمایی و رانندگی، سرعت گیر، پل عابرین پیاده، خط عابر پیاده، بازگشایی و عقب نشینی معابر، جمع آوری به موقع زباله، کمبود جعبه زباله، تسطیح زمین های رها شده، ارتقاء سیستم حمل و نقل عمومی در محلات توسعه یافته شهر، تکمیل جایگاه های ایستگاه اتوبوس، اصلاح مسیرها، نبود روشنایی معابر، توسعه شبکه فاضلاب شهری، امنیت محلات و رفع سد معبرها عنوان کردند.

در ادامه، محمدی، شهردار منطقه دو، با بیان اینکه شورایاران بایستی با شهرداری تعامل داشته باشند، توضیحات و راهکارهایی در خصوص مسائل مطرح شده توسط شورایاران، ارائه نمود و افزود: با توجه به بانک اطلاعات گردآوری شده توسط شورایاران، بودجه سال 92 منطبق با درخواست های شهروندان تهیه و تدوین خواهد شد و اظهار امیدواری کرد: با توجه به فرصت های ایجاد شده توسط مدیریت شهری با تشکیل انجمن شورایاری ها در محلات، ارتقاء و آبادانی شهر و در نهایت رضایتمندی شهروندان محقق گردد.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت