امروز : شنبه, 08 اردیبهشت 1403

مراسم پایانی جشنواره ماندگاران اصناف و بازار بجنورد برگزار شد

مراسم پاياني نخستين جشنواره ماندگاران اصناف و بازار بجنورد شب گذشته با معرفي 10 نفر از بازاريان برگزيده برگزار شد.

رئيس شوراي شهر بجنورد در اين مراسم با تقدير از زحمات بازاريان در امور مختلف اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي، هدف از برپايي اين جشنواره را تقدير از زحمات بازاريان و معرفي زحمات و تأثيرگذاري اين قشر در جامعه عنوان کرد.

«سيد محمد لنگري» با بيان اين که بازاريان نقش عمده اي در سير تاريخي شهر داشتند گفت: معرفي تأثير بازاريان در امور فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي شهر و پيشرو بودن آن ها در امور مختلف از ديگر اهداف برگزاري اين جشنواره است.

وي درباره گراني اجناس عنوان کرد: گراني تحت تأثير مسائل مختلف در کشور اتفاق مي افتد اما انصافاً بيشتر بازاريان بجنورد از اقشار متدين هستند.

دبير جشنواره و رئيس کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر بجنورد هم عنوان کرد: از بين 194 نفر از اصناف و بازاريان در قالب 54 صنف که براي شرکت در اين جشنواره اعلام آمادگي کرده بودند با بررسي هيئت داوران 10 نفر برگزيده شدند که يک نفر آن ها خانم بوده است. «ابراهيم اماني» با اشاره به 15 شاخص براي انتخاب برگزيدگان عنوان کرد: مشتري مداري، کسب و کار حلال، پيش قدم بودن در امور خير و کمک به مستمندان از جمله موارد مورد نظر هيئت داوران براي انتخاب افراد بوده است.به گزارش خبرنگار ما، در اين مراسم از برگزيدگان اين جشنواره، «معصومه ذوالفقاري»، «حاج نظر خوران»، «زين العابدين کلاهدوز»، «حسين اصغرزاده مقدم»، «مصيب اميرخانلو»، «حسين دهقان پير»، حاج «داراب بدخشان»، «سيد رضا آل طاها»، حاج آقا «محمودي مظفر» و «غلامعلي يزداني رشوانلويي» تقدير شد.در اين مراسم که دادستان، شهردار، و جمع کثيري از بازاريان بجنورد حضور داشتند، معاون سياسي امنيتي استاندار هم طي سخناني به نقش بازاريان در اقتصاد پرداخت.

خراسان شمالي - مورخ دوشنبه 1391/08/15 شماره انتشار 18260

 

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت